26/6-08 *uppdaterat 27/6-08*

Ja då var hon hemma! Ny pärlan :)) Står så fint på min parkeringsplats här utanför.. Sååååå härligt det känns! Min skrotbil höll på att rasa, idag tappade jag ljuddämparen på bilen precis innan vi skulle ner till bilhandlaren så det var verkligen tid att sälja/byta bort bilen.. Låter som bara den, spolarvätskan fungerar inte och bakluckan går bara öppna ibland så det var verkligen en befrielse att bli av med bilen! Nu har man köpt en:  Peugot 206 2.0 GTI - 00  Bilen är svart.. Jätteskön att köra och liten och bra =) Får plats överallt.. Så skönt det känns att ha en fungerande bil som inte läcker olja eller har en massa andra fel.. Nu kan man känna sig lite lugnare när man kör förhoppningsvis.. Har 6 månaders garanti på bilen ifall det händer någonting med motorn eller växlarna.. Skulle det hända något är självrisken 500 kr och jag kan lämna in den på en auktoriserad verkstad för att få den fixad.. Kanon!  Åhhhh så nöjd jag är!!! )) Hade micke med mig ner som fick rasta bilen ordentligt och kolla in allting så man inte skulle bli lurad.. Han kan ju det där med bilar.. Så nöjd så nöjd är jag med min pärla!!

Nu ska jag sluta babbla om min lilla bil :) Ska sätta mig i soffan och vara lite social mot gubben.. Kan säga att det verkligen kliar i benen på mig egentligen, vill ut o köööööööra :D Men det får vänta tills imorgon.. Hoppas alla ni läsarefår en underbar kväll!! Det ska jag försöka ha :)

Tjingeling!!!









Kommentarer
Postat av: sofie

suuuper snygg bil:)

du får asllt komma ¨visa den n'är du e ute å körler

krama

2008-06-27 @ 16:24:25
Postat av: Johanna

Tack så mycket =)) Det ska jag göra hihi :D

2008-06-27 @ 19:32:37
URL: http://haaannaaas.blogg.se/
Postat av: Mamma

Grattis!!! till den nya franska läckerbiten kram Mamma

2008-06-27 @ 22:18:48
Postat av: Johanna

Tack mammsen! =)) Jag kommer snart körandes till er med den! :D Kram

2008-06-28 @ 11:29:20
URL: http://haaaannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback