Aj aj aj

Ja aj är det mista man säger just nu.. Sooooom jag har bränt mig på min axlar idag.. Blir mindre roligt att försöka sova inatt *hmm* Men det har varit helt otroligt härliga dagar nu.. Varit iväg och badat me Max nu två dagar i rad nere vid utebassängerna.. Han har varit superduktig och badat en hel del faktiskt.. Så den där rädslan för att bada utomhus är nog på väg bort.. Bara havet som han fortfarande inte badar i men det kommer..

Låg och mös som sagt vid bassängerna igår och badade hela dagen.. Sen bar det av hemåt så man kunde duscha och äta lite middag innan vi körde till Tosse.,. Hämtade micke vid knutpunkten vid halv tio sen körde han mig tillbaka till tosse igen. Drack lite vin och hade trevligt me dem andra på festen.. Sen åkte vi ner till stan en runda och tog oss en sväng om på steakhouse innan micke hämtade hem mig igen.. Han var guld värd igår som
lät mig få min tid för mig själv. Han kom och lämnade min plånbok innan vi skulle ner till stan för den hade jag glömt. Sen körde han ännu en gång på natten och hämtade mig.. Och idag medans jag och Max har varit och badat och bara njutit av solen hela dagen så har han städat, handlat och diskat.. Man känner ju sig ganska bortskämd idag får jag säga :)

Nej nu ska jag ta mig i kragen och göra middag.. Gott det ska bli med fisk idag! Älsklingen ligger på soffan och tar sig en välförtjänt vila och min andra lille pluttis ssitter och badar.. Efter maten blir det massa söndagsmys i soffan innan det är dags att kypa ner i sängen och göra sig redo för morgondagens äventyr. Blir en shoppingrunda med linda inne i stan på förmiddagen medans barnen är på dagis sen ska vi ner och svalka oss i bassängerna resten av dagen.. Man får passa på i det underbara vädret så länge det varar och så länge man är ledig..

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!
Nu lämnar jag in handduken och tackar för mig :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Therese

hoppas ni får en lyckad dag hehe :D:D

2008-06-01 @ 21:09:55
URL: http://therressse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback