Bada bada bada :))

Ja då sitter man här en snabbis nu innan det är dags att hämta lillkillen. Fast han e ju stora killen nu :D Har varit i stan med Linda sen imorse.. Gått runt o kikat efter en ny bikini till mig.. Efter många om o men hittade ja en som passar o som var snygg.. Gör lite ont att ha bikini på sig idag med tanke på min fina bränna på axlarna men vill man bli fin får man lida pin eller vad man säger.. Ska ha tröja på mig idag när jag badar så man skonar axlarna och ryggen.. Behöver inte få mer färg där för tillfället kan ja ju lova..

Ska bli otroligt skönt att åka iväg till bassängerna och bada. Så man får svalka av sig ltie grann.. Köpte ett upplåsbart vattendjur till max idag som han kan sitta på och skumpa rundor i i den stora bassängen.. Ska bli kul o se vad han tycker om den. Han gillar att simma runt i den lilla poolen med sina bilar så man får kanske inte i honom i den stora, vi får se :) Sen ska vi hem o hämta micke när han har jobbat färdigt så ska vi köra ner till stranden.. Micke ville nog bada.. Ska bli mysigt..

Nu ska jag köra iväg till dagis och hämta max och sen iväg till utebassängerna med Linda o Gidde. Tosse pch casper skulle oxå kommer ner sen.. Ha d bra gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback