Dags att skriva lite

Ja då var det på tiden att man försöker sätta sig ner och skriva lite grann.. Har jobbat en hel del så det har inte blivit mycket man har suttit här vid datorn. När man väl har varit ledig har man haft fullt upp med annat än att skriva. Men nuuuu så =))

Förra veckan var det mest jobb som gällde. Jobbade mina nätter som vanligt. Förutom jobbet var det mest mys som gällde här hemma med familjen.. Har suttit och kollat hus och lite sånt.. Städat, pysslat, möblerat om lite o haft mig.. Såna där praktiska saker som är lite småroligt att pyssla med när man är på humör..

Fredagen bestod av lite gott att äta här hemma och film på kvällen. Kollade på bland annat The Guru.. Sen gick vi faktiskt och la oss ganska så tidigt..

I lördags sov vi verkligen länge kan jag säga. Max var nog trött som inte vaknade och väckte oss förren klockan var nästan 11.. Det kan man verkligen kalla för sovmorgon!! Och skönt var det för oss allihopa.. Sen åkte hjärtat iväg för att skata lite och jag o Max körde iväg till Tosse.. Sen gick dagen verkligen undan! Körde till väla för att handla på systemet.. Gick även och kollade på H&M och Gina.. Sen körde vi till maxi för att handla lite grann och sen lämnade vi av tosse hemma hos sig för att själv köra hem.. Kom hem kl16 och 16.40 var jag färdig och hade duschat + gjort mig iordning för kvällen. Gick bort till mickes mamma tillsammans med micka och Max, skulle fira mickes syster. Sen kom tosse o company och hämtade mig.. Körde vi upp till Micael. Där började festen! Jag, Tosse, Marie och Pia.. O så grabbarna så klart! Micael och två kompisar till honom.. Vi käkade lite mat och drack lite så klart.. Spelade guitar hero och wii... Fy söööööööööören vad roligt alltså! Haha! Så roligt att jag till och med körde till siba i söndags och köpte ett guitar hero =)) Vi stack först ner till steakhous i lördags sen bar det av till hamnpaviljongen. Där efter åkte vi in till Retro i danmark.. Danade hela natten lång med Pia =) Tosse o marie åkte hem efter en stund igen men jag stannade kvar me Pia, Dennis och sebastian.. Vi tog båten hem 04.30 så jag var hemma lite efter kl 05.00.. Har en underbar sambo som kom och hämtade mig på knutpunkten kl 5 så jag slapp ta bussen eller taxi hem..

I söndags gick jag upp redan kl 10 trots allt. Var hur pigg som helst.. Körde till toss på eftermiddagen så vi kunde köra till micael o hämta våra grejor. Jag glömde min kaera där o tosse hade lite saker där. Först körde vi till siba o köpte mitt spel =)) Sen blev d maxi så vi kunde köra hit o grilla och spela lite.. Blev inte så mycket spelande för casper var jättehängig och hade ont i öronen så fick köra hem tosse ganska fort igen.. Blev ett stopp inom distriktläkarcentralen med casper först.. Vi får spela igen en annan dag gumman :)När jag kom hem testade jag att spela lite grann men klockan var så mycket så vi gick in o la oss istället..

Men idag har ja spelat hehe :P Har skapat ett eget band och kommit skitlångt! Tjänat massa pengar så man har kunnat köpa nya saker och annat, Skitkul!! Kommer kunna roa mig med detta hur länge som helst haha! Riktigt skoj alltså! Har städat lite här hemma oxå.. Plockat undan och så,.. Det behövs det oxå.. Nu när jag kollade mailen hade jag fått våra biljetter till egyptenresan =) Som man längtar nu!!! Särskillt med detta tråkiga vädret utanför fönstret.. Kommer bli en upplevelse för livet..

Nej nu ska jag kolla lite tv och sen spela lite till tror jag innan det är dags att nanna igen. Dagarna går så otroligt fort! Nu har ni iallafall fått en uppdatering för hela helgen och lite till! Ska försöka bättra mig med att skriva så småning om..

Ha en bra kväll!
Tjingeling!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback