Ny dag, Nya tag..

Ja då va det ännu en ny dag.. Tiden den springer iväg tycker jag.. Fast idag känns det lite halvsegt kan jag erkänna. Men har inte sovit så mycket så det är nog därför..

Var ute och körde Pärlan igår tillsammans med Tosse o Caroline.. Vi skulle ut o kolla på bilar tänkte vi och köra runt lite.. Körde runt görde vi verkligen men så många bilar eller race såg vi inte *skratt* Bara en massa poliser överallt och dem är ju inte mycket att titta på.. Men roligt hade vi ändå. Körde runt och snackade och så i bilen.. Hade jättetrevligt.. Skönt att slippa vara hemma ibland. Kolla in folket på stan är aldrig trist..  Annars hände det inte mycket igår. Var hos tosse en runda på förmiddagen sen körde jag ut till caroline. Sen blev det till att köra inom Tosse när jag körde hem igen. Alltid lika roligt och mat bjöd hon på oxå :D Nästa gång är det jag som bjuder henne och caper på mat. Någon god kycklinggryta eller något liknande tänkte vi oss..

Idag gick man upp ganska tidigt. Har varit iväg och visat min lägenhet för en tjej som var intresserad av den. Och hon tar den tidigare så det är kanon. Behöver man bara betala en halv hyra, skönt när man inte bor där. Hon kunde ta den nu direkt men för att slippa stressa bestämde vi att jag får 2 veckor på mig att flytta ut allting och städa lägenheten.. Ska bli skönt att bli av med den nu.. Nu efter man har varit iväg och visat den så har man mest suttit i soffan och tagit det lugnt. Ska försöka få i mig lite mat snart så man kan samla nya krafter. Sen får vi se vad kvällen kommer att bjuda på.. Har ingen aning än.. Får bli en uppdatering ikväll eller så kommer det imorgon..

Ha en trevlig dag!!!
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback