Oj oj oj...

Ja oj =) Jag vet inte vad jag ska säga, jag e såååå glad!!!! =))

Imorse satte jag mig i bilen lite efter åtta för att åka ner till lund.. Skulle ner till barnakuten på sjukhuset på en arbetsintervju.. Lite måttligt nervös men det gick bra ändå.. Med tanke på min översta meningen här i bloggen så kan ni nog gissa hur det gick =) Japp minsann jag fick jobbet! Antingen blir det ett vikariat först som sen kommer gå över till en fast tjänst eller så får jag en fast tjänst från början.. Mycket bättre kan det inte bli! Längtar redan tills man börjar den 8/9.. Ska bli så otroligt roligt och spännande!! Sen den siste okober åker vi iväg på internat med övernattning. Perfekt för mig som nyanställd att lära känna dem andra på min arbetsplats ännu bättre. Oj oj vad bra det känns nu!

Nu börjar lägenhets/husletandet på allvar.. Så småning om när vi har hittat något så flyttar vi närmre Lund för att jag ska slippa åendla.. Micke har inget emot att flytta och byta jobb. Men det kan ju ta sin lilla tid att hitta något. Man vet ju inte.. Kan gå på några månader men det kan oxå ta ett år.. Men nu ska vi iallafall börja söka och kolla runt aktivt. Vi siktar först och främst på hus.. Ska vi flytta en gång till nu så vill vi inte flytta till lägenhet igen.. Det blir hus eller radhus.. Jag längtar efter att bo i hus.. Kunna pyssla me trädgården.. Inreda och dekorera invändigt,, få ha något som är vårt.. Man kan göra vad man vill med huset. Måla om när man vill, bygga till o.s.v... Känns lite konstigt att sitta och kolla på hus =)

Inatt är det dags att jobba igen.. Har varit ledig nu en natt och det var välbehövligt efter 3 nätter i helgen.. Nu jobbar jag 2 nätter sen är man ledig helgen. Ska bli skönt.. På lördag blir det utgång med Tosse =))

Nej om man skulle ta och göra nån nytta innan man ska köra iväg till jobbet. Har precis vaknat efter en skön tupplur me Max på soffan. Vi somnade visst båda två =) Skönt med en eftermiddagslur..

Önskar alla läsare en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: therese

Grattis än en gång gumman <3 Får fira på Lördag :D

2008-06-11 @ 23:47:57
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack gumman =)) Dt får vi göra :D

2008-06-12 @ 03:02:33
Postat av: therese

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=therressse

2008-06-13 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback