Sista natten

Sitter man här igen.. Sista natten av 3 sen har man ledigt ett par dagar..  Tror att jag skulle vara ledig i hela 5 dagar faktiskt. Ska bli skönt! Välbehövligt om inget annat för jag börjar nog bli sjuk.. Halsont och huvudvärk som inte vill släppa.. Lite feber emellanåt oxå.  Så lite ledigt skadar inte just nu.. Slipper man vara hemma från jobbet om det nu skulle vara så att man blir sjuk, är ju ändå ledig.. Lite trist att vara sjuk kanske på sina ledig dagar men men vad gör man..

Sov länge idag. Tog igen den sömnen jag inte fick när jag hade jobbat natten innan. Gick inte upp förren 15.30 idag. Vaknade till vid 12 och fick gå upp och stoppa i mig lite Ipren men jag somnade om lika fort igen. Har varit iväg med mina pojkar en sväng i eftermiddags oxå.. Hämtade en cykel och lite annat.. Köpte fotbollsmål till lillkillen så nu är han lycklig! Han plockade i sönder dem andra målen så han har inte haft några på ett tag men nu blev det 2 nya. Vi gillar ju fotboll hela familjen :)  Nu ska det ut och sparkas boll i trädgården!!

Imorgon blir det en lugn dag. Ska njuta av att vara ledig. Gå upp lite tidigare än vanligt för att vända rätt på dygnet igen nu när man ska vara ledig ett par dagar. Förhoppningsvis blir det till att köra iväg och kolla in några nya bilar imorgon. Min bil börjar bli lite trött så nu är det dags för en ny. Behöver en bra bil som inte drar allt för mycket och som är i bra skick nu när man ska pendla till hösten. Har kikat på lite olika så ska ringa några av bilfirmorna imorgon som jag har hittat bilar hos och se så dom inte är sålda. Åka och kika på dom och hoppas på att man kommer hem med en ny bil imorgon.. Kvällen blir lugn med lite välbehövligt mysande..

Så har man uppdaterat lite idag oxå.. Hoppas ni sover gott där ute!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hej! Trevlig blogg! Fick hjälp att fixa min blogg av en tjej...

Hoppas du hittar bilen du söker!

ha det toppen på dina lediga dagar!!!

kram

2008-06-26 @ 08:19:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback