Brrrrrr

Nu har vintern verkligen kikat fram ordentligt.. Riktigt kallt ute.. Kinderna är röda som tomater efter en promenad i kylan.. Men så attans skön luft det är! Friskt att andas.. Jag är hellre ute och joggar en runda i kylan och denna friska luften än att ta mig en tur på sommaren när det är varmt och kvavt.. En kvällspromenad är härligt vid denna årstiden.. Det har jag fått mig idag då man gick från jobbet till tåget nere i Lund.. Sedan har man vandrat från stationen och hem när man kom till Hbg.. En lagom promenad.. Man hinner få upp pulsen och sätta igång förbränningen.. Få lite kondition oh samtidigt får musklerna jobba lite.. Det är extra skönt att krypa ner under filten på soffan en sån här kylig kväll efter en promenad hem..

Har inte allt för mycket att berätta ikväll..
Lite trött efter jobbet så ska krypa ner och sova istället..
Blir lite mer att skriva efter helgen. Ska försöka få
med lite bilder oxå till er =)


Natti natti

Kommentarer
Postat av: Jesper

Japp. Älskar också den friska luften! Allt bra annars? Kram Jesper

2009-12-18 @ 17:51:10
URL: http://livetmeddebsta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback