En natt kvar

Då har man en natt kvar innan man har en dag ledigt iallafall.. Går av imorgon bitti sen har man onsdagen på sig att hämta sig lite innan man jobbar på torsdag igen men sen är denna flickan långledig! Härligt! Det är älbehövligt.. Känner mig lite sliten efter alla nätter denna veckan med lite sömn.. Haft så himla mycket att trixa och fixa med så har inte kunnat sova som jag borde för att orka med till 100 % men det går ändå.. Jag är glad att jag har så mycket nätter som jag har för tillfället och framöver..  Ska göra en riktigt recovery i helgen när jag är ledig så man hämtar nya krafter inför jul och nyår som ska spenderas på jobbet.. Medans ni andra gör av med pengar tjänar jag en del extra.. Får se det så.. Kan lika gärna jobba och umgås med mina trevliga arbetskamrater och alla härliga barn som att sitta hemma själv.. Mamma och Jan har det bra och spenderar just nu sin tillvaro i Spanien i 4 veckor framöver.. Mina syskon spenderar julen med sina respektive och så.. Känner att jag hellre jobbar detta året för att kunna vara ledig då vi samlas allihopa.. 

Usch vilkjet tråkigt inlägg det blir här för er idag.. Har nog inte så mycket spännande att komma med faktiskt.. Som sagt känner man sig ganska sliten.. Och man gör inte mycket annat än jobbar, äter och sover när man jobbar nätter så det händer inte så mycket..  Har väl egentligen en hel del i tankarna men inget som jag orkar skriva om idag.. Då kan jag sitta här ett bra tag.. Behöver lägga mig ner och vila någon timme istället innan man åker ner till jobbet.. Så jag ger upp bloggandet för idag faktiskt.. Kikar in en runda imorgon istället när jag har vaknat..

Show must go on

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback