Fredag

Godmorgon och Godmiddag gott folk.. Hoppas ni har sovit gott för här har ni en som inte gjort det.. Trodde jag var tröttare än tröttast igår men idag är nog snäppet värre.. Fortfarande huvudvärk som inte vill släppa.. Jag blir galen! Därav den dåliga sömnen... Blir det inte bättre under dagen och kvällen så bäddar jag ner mig i sängen ikväll när jag kommer hem från jobbet sen stannar jag där till på måndag när det är dags att jobba igen..  Har egenligen planer för hela helgen men ska jag orka med en arbetsvecka till nästa vecka så måste jag varva ner om inte huvudvärken försvinner.. Lämnar det åt dagens öde och hoppas på att kvällen blir bättre..

Händer inte så mycket i livet just nu.. Ska ta mig i kragen och sätta ut min bil på blocket i helgen när jag får tid så man kan sälja den.. Dags att köpa en annan.. Blir en liten större modell så man har en 5-dörrars bil som man kan ha ett par år framöver.. Vill inte behöva byta igen.. Hittat en -08 som det nog blir men vilket bilmärke det får ni se med tiden...

Snart är det ju jul oxå.. Tiden bara rusar iväg.. Men det blir inte så mycket julfirande för min del. Jag jobbar hela julen och mellandagarna.. Ledig nån dag där efter sen jobbar jag även nyår och dagarna där efter.. Men lite nyårsfirande kan det bli ändå då man slutar 15 på nyårsafton och börjar in förren 21 dagen efter.. Tycker det känns ganska okej att jobba julen detta året.. Medans andra gör av med pengar tjänar jag massor med extrapengar.. Behövs till framför allt lägenheten så man kan köpa lite nytt och tapetsera om bland annat och så.. Inte för att jag måste men för att jag vill.. Mycket småpyssel jag vill göra för att sätta min prägel på lgenheten..
Efter jul och nyår väntar januari månad med födelsedag, renovering här hemma och en massa annat trevligt.. Blir en trip till ullared med Mamma o Jan för att shoppa upp pengarna man jobbar ihop under storhelgerna.. Kan ju inte ligga och samla damm på kontot för länge.. Lite framtidsplaner har man och det behöver man.. Sen ligger undersökningstiden för en ny MR o så i början av Januari.. Händer lite saker den månaden..


Nej nu svamlar jag mest i det här inlägget..
Inte mycket vettigt att skriva idag..
Dags att få i sig lite frukost o vakna till innan man kör ner till jobbet..
Tjingeling!

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback