Godmorgon gott folk

Vilken härlig dag! Vaknade av en lite ovanlig med väldigt härlig väckarklocka idag.. Börjar dagen bra kan den ju bara bli bättre.. Känner mig lite seg och trött fortfarande dock men lite frukost så ska man nog vakna till liv..  Ännu en ny arbetsvecka är här och denna veckan har man nattpassen framför sig.. Skönt att kunna ha dagen för sig själv och göra vad man känner för innan man åker till jobbet.. Ska försöka lägga mig en stund senare igen och sova så man orkar vara uppe hela natten sen.. Tror jag tar bilen och kör bort en runda till Tess sen oxå.. Hmmm.. Man kanske skulle köpa lite bullar och våldgästa henne, hon brukar vara uppe tidigast av folket.. Eller vad säger du snäckan.. Så kan man förhoppningsvis vila en stund sen..  För övrigt mina läsare händer inte allt för mycket.. Hänt en del trevliga saker i helgen så den har varit kanon.. Men inget jag orkar skriva om här just nu..

Nu får jag nog gå och försöka få i mig en macka eller något så jag vaknar till liv innan jag sväljer datorn.
Önskar alla en trevlig dag och en bra start på veckan!
Det har jag fått =)

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: MammaFiiia

Du får gärna hälsa på mig med nån dag.

=)

2009-12-08 @ 11:09:13
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback