Hemma igen

Då är man hemma igen efter en kväll på jobbet.. Varit en helt okej kväll med lite lagom att göra.. Skönt då man haft ganska mycket i huvudet känns det som.. Innan man skulle köra hemifrån damp posten ner i brevlådan.. Tiden som jag väntat på men samtidigt fasat för kom idag.. Tiden för ännu en ny MR-hjärna för att få fler svar på vad det är för förändring som gömmer sig innanför det hårda skallbenet på hjärnan.... En lättnad att man äntligen fått en ny tid för att få fler svar då dem fortfarande inte vet så mycket om vad det rör sig om.. Samtidigt en skrämmande känsla.. Tänk om.... Vad skulle hända om det är... och ännu mera tankar.. Vill jag verkligen veta.. Vad händer om... Ja man målar upp en bild av tankat trots att man försöker låta bli.. Alla ni som nu tänker och säger: tänk inte så mycket på det eller sluta tänk på det innan du vet mer till er kan jag bara säga att det är lättare sagt än gjort tyvärr... Men jag gör så gott jag kan.. Det finns människor som har det mycket värre än mig så jag ska inte gnälla..

Kvällen kommer ni spenderas framför datorn en stund för min del innan sägen kallar.. Man behöver landa lite efter jobbet innan man kan somna.. Sen ska jag gå och lägga mig och hoppas på att få sova riktigt gott inatt.. Hoppas man vaknar med en åtminstone lindrigare huvudvärk imorgon än vad man haft idag för försvinenr helt det har jag lärt mig att den inte gör..

Morgondagen blir som den blir.. En lugn förmiddag hemma i soffan sen bär det av till jobbet för ännu ett kvällspass med mina arbetskamrater och alla härliga barn man möter..

Inte så mycket mer att skriva just nu.. Har inte hänt så mycket sen sist..
Jag känner mig mest ganska tom just nu..

Sov gott när ni kryper ner i era varma sängar..
Ta hand om varandra!



Kommentarer
Postat av: Mimi

Men gumman vad e det jag läser? Blev ju orolig vad e det för fel på dig!?

Tänker på dig <3<3<3

2009-12-04 @ 12:46:04
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vet inte än.. Man har hittat en förändring på hjärnan när jag gjort dem 2 andra MR-undersökningarna men man vet inte om det är något som växer eller inte.. Ska göra en till nu i början av januari så då får vi se vad domen blir..

Hoppas det e bra med dig snäcka! <3<3<3

2009-12-04 @ 23:08:34
URL: http://haaannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback