Måndag

Nu sitter man här igen efter en heldag hemma i Tyringe.. Hämtade Kellie vid 12 sen bar det av till Tyringe hem till pappa och Yvonne.. Blivit en massa prat.. Lite fika och sen blev det tacos till middag.. Känner mig helnöjd efter denna dagen.. Har varit på himla bra humör dessutom.. Kul att träffa alla dem där hemma oxå.. Blir ju inte så ofta. Skönt att man har hunnit göra det nu så nära jul eftersom man sen jobbar hela julen så då blir det inte att man åker hem.. Blir en tur till min moster och company på julafton innan man går på och jobbar natten där sen..

Lämnade Kellie för en stund sen och sitter nu hemma framför datorn och bara tar det lugnt.. Pratar i telefon med världens goaste! Ska snart ta tag i städningen här hemma.. Väntar ett tag till med den så jag har något som håller mig sysselsatt när jag börjar bli trött.. Måste försöka hålla mig uppe ett tag in på natten idag så man vänder på dygnet till imorgon när man går på och börja sina nattpass..

Nu ska jag prata färdigt i telefon sen börja städa..
Önskar alla en trevlig kväll!

Du e så go! Får mig att skratta! Får mig att känna mig trygg!  Jag går med ett leende på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback