Min nya leksak!!

Har äntligen fått hem min nya leksak!! *wiiieeee* Känner mig som ett barn på julafton *hihihihi*

Varit en dag med full rulle idag.. Var och hämtade bilen imorse.. Färdig med vinterdäcken på allt så man slapp tänka på det.. Skönt att dem gjorde det innan man rullade ut bilen från bilhandlaren.. En ford fiesta-08 för er som inte ser det på bilderna som kommer i slutet av inlägget.. Var en sväng utanför örkelljunga med Tosse efter jag hämtat bilen och tände ljus på Saras olycksplats.. Därefter körde jag ut till helena för en trevlig kväll där ute.. Ätit tacos, suttit och pratat en massa och haft det allmänt mysigt.. Du e fantastisk underbar snäckan!! Du kommer fixa detta <3

Nu är man hemma igen.. Sitter här och skriver o pratar med Tess i telefonen.. Ska snart krypa ner i sängen.. Upp tidigt imorgon.. Blir hämtad vid 12-13 för en trip till Göteborg.. Blir där till söndag.. Ska bli himla trevligt.. Gå på Liseberg och lite annat smått och gott.. Blir en trevlig visit hos en vän man inte träffat på länge.. Så vi lär inte ses i bloggen förren tidigast söndag.. Ska försöka komma ihåg och ta med kameran upp så det blir lite kort att lägga in sen..

Nu ska jag krypa ner i sängen..
Tjingeling

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du överge Peugeot!

Jan

2009-12-21 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback