Onsdag

Ursäkta för min bloggtorka.. Varit annat på tapeten som lockat mer dem senaste dagarna.. Har dessutom jobbat nätter så man är lite segare än vanligt.. Varit tre mysiga dagar nu dem sista dagarna.. Humöret känns på topp! En bil som börjat krångla dock så får försöka fixa till den sen säljer jag den och köper mig en ny.. Ska bli skönt med en större bil..  Framför allt när man har andra som åker.. Eller när man har bästis i bilen.. Vagnen får plats utan att man behöver böka och bilen är säker.. Trots att jag i vanliga fall brukar bli måttligt irriterad när det är något med bilen så är jag på ett strålande humör om  dagarna iallafall.. Finns massor med annat att lägga sin energi på.. Mycket trevligare..

Dagen ägnas åt att tvätta.. Kanske inte det roligaste efteriddagsnöjet man kan ha men ett nödvändigt ont.. Blev inte många timmars sömn efter nattens pass på jobbet så den här tjejen är ganska seg idag.. Sväljer nog snart datorn i en gäspning.. Gäller att försöka sysselsätta sig sen efter tvättiden oxå så man inte somnar kl 17 när man e klar.. Då lär man vakna kl 1 inatt med pigga ögon..

Snart helg igen.. Ibland undrar man var tiden tar vägen.. Var det inte precis helg?? Hinner inte med ibland.. Men det sägs ju att tiden går fort när man har roligt och mår lite så där extra bra.. Helgen bjuder på lite av varje för min del.. Jobb bland annat.. Går på och börjar jobba igen på lördagnatt.. Så man har några dagar ledig nu iallafall..

Nu kallar tvätten på mig igen..
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback