Söndag

Så var denna helgen snart över.. Tiden bara rusar iväg! Har blivit en lugn hel för den här tjejen.. Mycket för att försöka bli av med huvudvärken.. Lite bättre idag även om det fortfarande inte är bra.. Men det ger sig nog med tiden.. Har varit skönt att få ta det lugnt och ladda btterierna lite iallafall. Imorgon är det dags för en ny arbetsvecka... Jobbar nätter denna veckan, ska bli riktigt skönt! Jag är ju ingen morgonpigg tjej precis så nattpassen passar mig utmärkt!

Dagen blir lugn för min del.. Ska strax bege mig mot tess en runda om hon har vaknat vill säga.. Därefter blir det en tur ut till Helena o sen blir det myskväll för hela slanten.. Det är ju trots allt söndag och man är ledig.. Passar perfekt för mys...

Inte så många kloka ord eller vettiga tankar i detta inlägget.. Ville mest bara kika in o visa mig.. Jag lever fortfarande.. Får se om det blir en snabbis med bloggskrivande ikväll igen annars får ni hålla er tillgodo med detta så blir det mer skrivande i veckan..

Önskar alla en trevlig dag för det ska jag ha =)
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback