Dags att sova lite

Nu ska jag försöka krypa ner och sova lite.. Försökte för en stund sen men gick inte så bra.. Ont i lederna av febern och annat så gick upp och satte mig i soffan igen en stund.. Men nu är det dags att lämna in handduken och sova.. Ska jobba imorgon så behöver hämta lite krafter inför morgondagen.. Ska köra inom verkstaden där bilen  blir fixad oxå och hämta lite saker.. Barnstolen och lite annat smått så man får hem det eftersom det dröjer minst en vecka till innan bilen är fixad och jag får hem den.. Såååååå drygt när man köpt ny bil och allt!! Jäkla årstid att köra i!! Halt och jävligt på vägarna... Man kör inte mer än man måste nu iallafall så länge det är halt.. Det räcker med en olycka och ett besök på akuten.. Nu är det nog med spänning för min del på länge...

Längtar till sommaren jag istället.. Turkiet i 2 veckor stundar under semesterveckorna i juli... Ett par härliga dagar uppåt landet så klart och några dagar kommer spenderas i Blekinge hos mamma om dem är hemma när man har semester.. Längtar efter sol och värme... Slippa ta på sig hela garderoben när man ska gå ut för att inte frysa.. Ska hämta ut mina kläder imorgon oxå innan jobbet... Allt har kommit nu förutom kläderna från bubbelroom.. Dem borde komma imorgon eller i början av nästa vecka.. Min jacka från ESPRIT har kommit iallafall!! Hörligt härligt!

Nej nu kryper jag ner i sängen och försöker sova lite
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback