Onsdag

Så har halva denna veckan snart oxå gått.. Oj oj vad tiden den springer iväg.. Snart helg igen.. Blir dock inte så mycket helg för min del då jag jobbar hela helgen.. Men jag är däremot ledig idag och imorgon så det är min helg.. Spelar mig inte så stor roll vilken veckodag jag håller helg bara jag får göra det någon dag iallafall.. Lite trist att hjärtat jobbar i veckan när jag är ledig bara.. Sen är han ledig när jag jobbar.. Men vi fixar detta..

Dagen har inte bjudit på så mycket spännande än s lnäge.. Har varit iväg på VC.. Det är vad jag har gjort sedan jag gick upp.. Tog lite tid där borta och så.. lockat lite här hemma efter jag kom hem och sen har man placerat sig i sffan med datorn i knät.. Har precis gjort lite lunch som jag ska avnjuta nu efter bloggskrivandet sedan blir det nog en powernap på soffan för min del.. Varit uppe sedan 8 idag trots att man är ledig.. Somnade ganska sent igår då man jobbade kvällen.. Så en middagslur är inte helt fel.. Sen bär det av ut till Caroline i eftermiddag.. Sitta och tragga lite.. Laga lite mat.. Dricka kaffe.. Och sen blir det väl kanske lite bananasplit för oss oxå kanske.. Är ledig imorgon oxå som sagt.. Skönt som attans så man behöver inte stressa hem ikväll.. Sen blir det en riktig slappedag imorgon.. Jag ska ligga på soffan i pyjamas heeeeeeeeeela dagen! Ända fram tills det är dags att göra sig iordning och köra ner till Lund för lite after work med arbetskamraterna.. God mat, trevligt sällskap och lite god dricka.. Dock utan alkohol för min del då jag tar bilen ner..

Nu har min mat nog svalnat lite lagom..
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback