Allt för mycket att skriva egentligen

Ja man har ju inte skrivit på ett tag så det finns säkert en hel del att berätta. Fast jag är lite lat och lite stressad idag så det får bli en snabbrepris av livets senaste veckor..

Har jobbat som attans och knappt varit ledig nånting. När man har varit ledig har man spenderat tiden med sin underbara familj och mina vänner.. Tosse gumman hur ska jag klara mig utan dig en hel vecka! Så länge har vi inte varit ifrån varandra på länge ju :)) Har även legat inlagd på sjukhuset dem senaste dagarna.. Har varit många turer fram och tillbaka om vad mina buksmärtor kan bero på.. 6 doktorer har tittat på mig under 4 dagar.. Nån var inne på blindtarmen, nån annan på njursten och en tredje på att det satt i musklerna "hmmmmm" Men efter många om och men, massor av provtagningar, man har varit fastande och fått nöja sig med dropp, ultraljud och CT-röntgen så har man kommit fram till att jag har en cysta på hö äggledare.. Den är som det ser ut ofarlig och kommer spricka av sig själv och kan göra ganska ont.. Men ska på återbesök om 6 veckor fär att se om den har försvunnit.. Med tanke på allt detta o0ch min inläggning så har vår resan varit vääääääldigt hotat kan jag säga! I fredags fick jag rådet att absolut inte åka men i lördag när jag hade fått röntgensvaret och dem såg vad felet var så fick jag åka :)  Har aldrig varit så knäckt som jag var i tors-fre.. Usch usch men nu är den persen över =) Resväskorna är packade, biljetterna till flygplatsen köpta och lägenheten är städad.. Egypten here we come!!!!!!!!      Kl 07.00 flyger vi mot värmen.. Får ta båten och tåget redan kl 23 ikväll så vi är på kastrup ganska tidigt men annars hade vi inte kommit i tid.. Gick inte så många tåg under natten precis.. Men det blir nog bra.. Hellre vara i god tid än komma med andan i halsen..

Nu ska jag börja med maten så man får lite middag i sig oxå.. Tömma tvätten ur torktumlaren och vika den o slänga in den sista högen med tvätt i tvättmaskinen.. Seeeeeeeen ska jag bara mysa med min lille älskling här hemma innan vi lämnar honom hos farmor.. Blir tomt en vecka utan honom även om det blir skönt oxå.. Nästa resa är planerad till thailand till nästa år och då ska vår lille kille följa med =)  Vi ses om en vecka allihopa!! Hoppas ni får det bra här hemma! Kommer sakna alla er underbara vänner! Ta hand om er!!!

Massor av pussar och kramar från mig till er alla!!!!

Kommentarer
Postat av: therese

Jag fattar inte hur jag ska klara mig utan dig :S Jag kommer gråta floder :S :P Men hoppas ni får en uuuuunderbar resa :D:D Njut för mig och Casper med =) Pussssss <3

2008-08-24 @ 16:09:01
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha det så sköönnt,sola bada njut och framfärallt lata dig för det är du värd

Kramizar Mamma

2008-08-24 @ 18:35:23
Postat av: Johanna

Tack så mycket mamma o tosse gumman =) Jag ska sola o bada för er allihopa och njuta ordentligt! Nu ska vi åka iväg och handla lite färdkost sen lämna max hos farmor och sen åker vi med båten om 3 timmar =) Vi ses om en vecka! Komemr sakna er otroligt mycket!!! Massor av kramar!!!

2008-08-24 @ 19:33:07
URL: http://haaannaaas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hoppas ni har de underbart =)

2008-08-25 @ 20:18:59
URL: http://www.mimmigren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback