Jobb jobb o jobba






Ja man gör inte mycket annat än och jobbar tycker jag.. Har jobbat hela helgen.. Fre-Mån så man har inte4 suttit vid den här dumburken så mycket därav lite dåligt med uppdateringar från mig :) När man väl har varit hemma har man spenderat tiden med pojkarna här hemma eller hos Tosse.. Började  06.45 igår och slutade 13.30. Så fick man åka hem och lägga sig direkt för att försöka sova eftersom jag skulle in och jobba på natten igen.. Sov bara till haolv två idag, kunde inte sova längre. Så man lär väl vara trött på jobbet inatt.. Men det ska nog gå bra ändå..

Har inte alltför mycket att skriva om helgen eftersom jag har varit på jobbet för det mesta.. Haft en helg med full rulle på jobbet så man har velat ta det lugnt när man väl har varit hemma.. Ska åka iväg och växla pengar till resan idag så vi är färdiga med det. Orkar inte leta runt efter resväskor längre heller så vi tar en tur ut på väla för att se om vi hittar några bra resväskor vi kan köpa istället för att låna av någon.. Man har väl nytta av dem nån mer gång sen förhoppningsvis :) Sätter oss nog och fikar lite på väla idag när vi ändå är där.. Mysigt att spendera tiden tillsammans med att göra något sådant..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så man e klar till älsklingarna kommer hem. Kommer lite bilder från en av dagarna med Tosse här nedan..

Tjingeling!

 


Tosse        glass e gott    Arga leken    Max slocknade i Tosses säng, helt utslagen :))    casper =)    Hmm ;)    Johanna  

Kommentarer
Postat av: therese

Haha vilka bilder :P Den på Casper i stolen är klokren hahahaha :P

2008-08-12 @ 15:09:34
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback