Jobb jobb

Ja nu sitter man här på jobbet och filosoferar lite. Just för tillfället är här lugnt och det verkar som om patienterna sover men det kan ändras fort.. Har en hel del lediga platser så det kommer säkert bli många inläggningar under natten så man får att göra på morgonrundan.. Men det e så det ska vara på något sätt  :) Passar på att skriva ett par rader nu medans man har det ganska lugnt..

Jobbade natten som var oxå. Sov till 15.00 och gick upp 15.30.. Det var skönt! Ställde inte klockan eftersom jag visste att man skulle jobba en natt till och dessutom var inte vädret det bästa så vad skulle man uppe och göra :) Skönt att kunna sova så länge man behöver. Man är utvilad på ett helt annat sätt när man får vakna av sig själv. Det är sällan man gör det fastän man är ledig. Man har alltid något man måste gå upp och göra.  Detta är min sista natt sen är jag ledig på torsdag. Jobbar vanliga kvälls och morgonturer sen i helgen. Ska masa mig upp vid 12 imorgon tänkte jag. Hämta guldklimpen på dagis kl 14 sen ska vi köra in till stan och kika lite grann. Ska klippa honom oxå. Idag sa han t.o.m själv att han börjar bli långhårig så nu är det verkligen dags att trimma frissan :)  Jag måste oxå klippa mig innan vi åker iväg. Kan inte vara så här långhårig i värmen ;)  Mest att jag måste tunna ut det känner jag. Får se om jag oxå sätter mig i frisörstolen imorgon eller tar det en annan dag...

Gumman du finns i mina tankar! Tänker på dig och lider med dig.. Gör ont att se dig så ledsen och uppgiven.. Du fixar detta det vet jag! Men det får ta den tid det tar innan du kommer på fötter igen.. Jag kan säga hundra gånger att du ska vara stark, stå på dig och kämpa.. Men det gör inte att det gör mindre ont för dig, jag vet.. Det är lättare sagt än gjort många gånger... Men på nåt sätt kommer det gå.. Ring om du vill prata, skälla, gråta, skratta, ja vad som helst! Jag lyssnar! Ring eller skicka ett sms och jag kommer! <3

Kommentarer
Postat av: therese

Du är en riktigt guldklimp och en riktig ängel <3 Vad skulle jag gjort utan dig ? Jag hade inte överlevt detta asså ! Men har jag den turen att jag har dig =)

2008-08-06 @ 01:11:34
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback