Regn och Rusk

Usch vad jag är seg idag.. Detta jädrans höstväder! Vart tog solen och värmen vägen? Vadå att man längtar bort till Egypten nu! Snart är det dags att åka! =) Snart snart... Ska bli otroligt skönt och spännande.. Helt underbart! *drömmer*

Helgen har flutit förbi och ännu en måndag är här.. Har mest jobbat i helgen så det har inte hänt så mycket.. Varit hos Tosse en del annars inget speciellt. Stå på dig gumman! Du är starkare än vad du tror!  Det här fixar du och casper!  Vi finns för dig :)
Ikväll ska man bege sig till jobbet igen.. Får hoppas man kommer dit så man inte blåser bort på vägen bara så som vindarna har  tilltagit nu. Tur man inte har allt för långt ut till bilen. Jobbar mina två sista nätter nu. Sen har jag bara dag och kvälls turer kvar tills mitt sommarvik är slut. Om jag inte hoppar in och jobbar någon extranatt om det skulle behövas. Har 3 veckor kvar på jobbet sen bär det av till Egypten och sen börjar man nere i Lund.. Hoppas dessa veckorna går fort :)

Nu ska jag mysa med min älsklingspojke i soffan innan jag ska köra :)
Får bli mer skrivande en annan dag,

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja fyy va de e ruskit väder..

ja jobbar inatt med:D

så skötn ni ska hja de på resan:D

Kram fia

2008-08-04 @ 23:25:46
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: therese

Tack gumman <3 Behöver allt stöd jag kan få för att ta mig genom detta

2008-08-04 @ 23:37:37
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: therese

Tack för kramarna :D Åhhh nu böev jag glad :P ska vi köra igång på Torsdag ? :D

2008-08-05 @ 23:45:11
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback