snabb uppdatering :)

ja nu kommer d en snabbis fran egypten :)

Sitter just nu pa ett internet cafe och surfar lite.. Njuter och tar det lugnt :) Har varit ute i solen hela dagen och solat och badat en massa som vanligt. Har ar lite mer en 40 grader varmt sa solen den steker kan jag tala om.. Finns inget skonare en att ligga i poolen eller i havet och svalka sig. Vi har kopt egen snorklingsutrustning idag sa vi ska strax ut och snorkla i havet. Har varit ute och snorklat med bat vid korallreven, saaaaaaaa haftigt!!!! Massa fina fiskar! O mysigt var det! Har aven varit inne i stan bland alla affarer och shoppat en hel del, blir mer shopping pa sondag. Ater massa god mat och bara njyuter har nere.. Inatt kl 02 drar vi till kairo for att spendera morgondagen bland pyramiderna och alla dess underverk. En heldag i kairo. Hemma sent pa kvallen sa d blir nog sangen nar man kommer hem. Sen en massa bad och snorkling pa sondag o sen shopping :) Pa mandag flyger vi hem igen, har lite hemlangtan men med allt solande o badande o allt man slipper gora hade jag kunnat stanna en vecka till :D

Nu ska jag dra vidare ut i solen igen och njuta :) Sen blir d middag pa resturangen ikvall innan en snabbtupplur innan vi ska aka bussen

Vi ses snart igen alla dar hemma! Ha en bra helg!


O tosse gumman som jag saknar dig!!!!!! Njut av helgen o jag hoppas du far en riiiiiiiiktigt bra fodelsedag imorgon :D Jag firar dig ordentligt nar jag kommer hem :D Massor av pussar!!

soliga halsningar fran varma egypten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback