Torsdag

Ja då lider veckan mot sitt slut nu och helgen nalkas.. Veckan har gått ganska så fort tycker jag.. Blir så när man jobbar nätter.. Är ledig idag sen går man på imorgon igen och ska jobba hela helgen. Inga natturer dock utan vanliga morgon och kvällsturer.. Men det ska nog gå bra det oxå.. Sen är det bara 2 veckor kvar tills vi åker :) Och 3 veckor tills man börjar nere i Lund *längtar* 

Igår var en trevlig dag.. Sov till 12.30 eftersom man hade jobbat på natten.. Var måttligt trött när man gick upp så tidigt men det gick bra. Tvungen att vända tillbaka dygnet nu när man skulle vara ledig idag och sen jobba vanliga turer i helgen. Körde och hämtade busungen på dagis när jag har vaknat till.. Sen körde vi in till stan så han fick klippa sig. Han var såååå  långhårig nu :) Jag brukar klippa honom men kände att jag inte orkade nu... Har jobbat så himla mycket och komemr göra det denna veckan som kommer oxå och lilleman behövde verkligen klippa sig så det blev frissan denna gången =) Å han blev så fin!! Han är alltid fin mitt charmtroll! När vi var klara körde vi hem till Tosse. Var där tills kvällen och hade trevligt. Åt lite mat och spelade wii gjorde vi oxå.. Lika kul som vanligt :) Max var helt slut sen när vi kom hem så han somnade tidigt igår., Gjorde jag oxå sen kan jag säga.. Det var inte så dumt..

Nu ligger Max och sover lite middag.. Har busat och myst hela förmiddagen.. När han har vaknat ska vi köra och handla.. Ska göra biffar med nån god fetaostfyllning ikväll, potatis, kantarellsås med färska kantareller och sallad *smarrigt* Ska hämta Tosse och Casper oxå. Ska bli gott med hemmagjorda biffar ikväll..

Nej om man skulle gå och vika lite tvätt kanske.. Göra lite nytta här hemma.. Skriver kanske mer ikväll :)


Nyklippt   Nyklippt :D   Matvrak :D   Fotomodellen :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback