Idolkväll med Mimmi


Tack tack för en jättetrevlig kväll gumman! =) Har haft så roligt ikväll.. Skönt med en lugn kväll framför tv:n med god mat och lite gottis och trevligt eftersnack efter Idol..

Har tagit några bilder men dem komemr in imorgon istället. Klockan har passerat sängdags för längesen egentligen.. Men jag fastnade här vid bloggen som vanligt. Har nu äntligen fixat en gästbok till min kära blogg =) Om ni skrollar ner till allra längst ner i menyradenså ser ni under rubriken länkar en länk som heter "Vår gästbok" Klicka på den och skriv ett inlägg när ni besöker sidan.. Ett litet hej kan göra så mycket.. Kommentera det jag skriver, skriv en hälsningsfras eller vad som helst.. Även ni som har hittat min blogg i cybervimlet som besöker den utan att man känner varanda skriv i gästboken och gör oss glada! :) Vi är en familj som gillar nya vänner lika mycket som dem gamla godingarna till vänner man har :)
GLÖM NU INTE SKRIVA! ;)

Nej nu får jag gi in och krypa ner i sängen och försöka sova lite grann..
Sov så gott!!


Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback