Jag är förbannad !!!

Jag är sååå arg! Något så fruktansvärt arg just nu!!!!!!! Vissa borde verkligen få en spark i röven! (ursäkta språket) Gå i terapi för att lära prata sanning någon enstaka gång i livet istället för att ljuga.. Tungan borde snart ramla av på dig så många lögner där ligger! Att du ens kan komma på allt!!!!!!! Ska du ljuga så ljug då för fan ordentligt! Det är ju så fruktansvärt uppenbart!!!!! Så trött på  människor som ska glida fram genom livet på en räkmacka! Leva på andra människor och aldrig göra någonting själva! Människor som tror att allting alltid  ska vara på deras villkor! Ahhhhh (slår handen i bordet) Nu är jag riktigt förbannad! Det var längesen kan jag säga men detta är ju bara droppen! Väx upp och börja ta ansvar för ditt liv!! Du har inte bara dig själv att tänka på! Fast i din lilla fantasibubbla så har du ju uppenbarligen bara det.. Vet ingen som är så självisk och självupptagen som du är! Kanske dags att börja ta tag i sitt liv nu! Alla dansar inte efter din pipa hela livet så kanske dags att komma ner på jorden och börja leva i verkligheten! Det hjälper inte att skrika och gapa, hota och vara otrevlig för att få som du vill.. Nej nej nej! Nu är det slut på det! Du kan gapa bäst du vill! Vara hur otrevlig och hotfull du vill! Nu är det bra! Nu är det inte på dina villkor längre.. Ska det bara passa ibland när det passar JUST DIG så passar det inte alls längre! Någonstans måste man sätta ner foten och visa att det har gått för långt! Hoppas du kan leva med dig själv och ditt samvete! Det hade inte jag kunnat göra om jag hade behandlat andra som du gör och levt som du gör..
Den ena lögnen efter den andra!

Kommentarer
Postat av: Carro

De e bra att du står på dig.. Förstår dig verkligen hur arg du e!! Hoppas allt e bra med er annars?

Kramis

2008-12-19 @ 16:31:24
URL: http://blixteen86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback