Jobb Jobb och mera Jobb

Jaha då har man jobbat idag oxå. Precis som igår =) Den sista tiden har det känts som om man bodde på jobbet.. Min ena sektionschef skrattade idag och sa att jag snart kan ta med mig täcke och kudde till jobbet så mycket jag har varit där.. Blir ju så när man jobbar heltid och sen dessutom jobbar en del extrapass.. Men det ger goa pengar man får se det så.. Januarilönen lär bli helt okej får jag säga så den ser man framemot.. Då har vi dessutom flyttat så man kan inhandla lite roliga och nya saker till lägenheten.. Har även beställt en hel del kläder till mig och lillkillen som kommer i Januari.. Sen blir det lite som ska förnyas på bilen oxå så pengarna går lika fort som dem kommer säkert! :D Men ibland ska man ju få kunna unna sig saker.. Det finns ju en anledning till att man jobbar extra.. Inte bara för att man trivs på jobbet ;)  

Ikväll blir det en lugn hemmakväll med pojkarna.. Ska passa på att mysa när man har jobbat dagtur så man har kvällen tillsammans,. Det Blir ju en hel del kvällar man jobbar och då går vi om varandra :S Tråkigt men så är det. Tur man jobbar hälften hälften med dag/kvällsturer.. Imorgon blir det ytterligare ett morgonpass sedan hem och fira in det nya året med hjärtat här hemma.. Blir en lugn och trevlig nyårsafton för oss i detta hushållet.. Har inte riktigt  kvällen planerad helt än men det blir nog bra ändå.. Sen jobbar man på nyårsdagen igen..

Nu blir det inte mer bloggande för tillfället.. Nu ska jag och familjen ta oss en kvällspromenad och få lite motion. När man har varit inne hela dagen på jobbet är det otroligt skönt att komma ut i friska luften.. Fritt från "bassilusker" :))

Godkväll alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej gumman.

ja saknar dej med, jobbar till den 2 januari, vi kanske hinner ses innan ja åker hem?

har massa javill prata om, eller behöver prata om.

ta de lugnt med jobbet så du inte sliter ut dej.

Pussen

2008-12-30 @ 17:49:54
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback