Julen över

Ja nu är julen över för detta året.. Går lika snabbt som vanligt.. Man ägnar mer tid åt att förbereda allt julfirande än vad man ägnar åt självaste julfirandet. Men så är det alltid. Lite charmen med det hela..

Jag har varit lite dålig på att blogga de senaste dagarna. Blir så när man jobbar.. Har dessutom jobbat kvällar så man har inte orkat sätta sig ner och skriva när man har kommit hem. Har varit så fruktansvärt mycket att göra på jobbet de senaste dagarna. Det bara strömmar in patienter! Nu känns det verkligen som att högsäsongen sätter fart.. Fast samtidigt så går tiden ganska fort när man är på jobbet och hela tiden har något att göra..

Nu har man äntligen lite efterlängtad ledighet.. Var ledig igår oxå men då fanns det en hel del som skulle göras så då orkade man inte sitta här. Och sen har jag inte mått helt hundra heller.. Känner att jag inte mår riktigt på topp idag heller men det är inget som vill bryta ut ordentligt verkar det som.. Vi får väl se vad som händer. Imorgon är det iallafall jobb som gäller igen. Blir jobb hela veckan för min del. Men Slutar 15 på nyårsafton och börjar 13 dagen efter så lite firande kan man hinna med innan man slänger sig i bingen.. Får väl se vart nyårsfirandet bär av.. Det lutar väldigt mycket åt att jag och älsklingen åker till Tivoli i Köpenhamn och tittar på Nordens största fyrverkeri.. *Mysigt mysigt* Blir verkligen en kanonstart på det nya året! Lugnt men ändå lite spännande och roligt firande..

Nej gott folk jag har inte så mycket vettigt att skriva om idag.. Kanske kikar in och skriver en rad lite senare..
Nu ska jag mysa med mina älsklingar här hemma

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: maggan

Ja vi ska flytta. som Fia skrev i sin blogg att vi ska flytta hem till mina föräldrar. det e ju mej där e en som går på mej för att vi ska flytta. =/ hoppas de e bra med er kramar

2008-12-29 @ 01:39:33
URL: http://maggstar.blogg.se/
Postat av: maggan

Jo då de e bra me oss alla =) smile

jo tack idagens läge har man inget eget liv, för

alla ska lägga sej i. liksom man ska ju kunna uttrycka sina känslor i sin egna blogg.

Aww det händer väll snart. att ni blir en liten större familj. smile. kramar

2008-12-29 @ 21:00:57
URL: http://maggstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback