Ny vecka på Gång..

Ja då nalkas det för en ny vecka igen.. Första dagen på den är snart över och den har flutit på. Har sovit bort halva dagen känns det som men det hade man rätt till.. Började jobba kl 13.00 igår och jobbade fram till kl03.00 på natten.. Blev några extra timmar då det behövdes mer personal till natten på jobbet.. Så blir det ibland särskillt när man jobbar på en akutavdelning där allting kan hända.. Men det gick jättebra trots dem långa timmarna. Hade lite lagom att pyssla med under kvällen så man var inte helt slut när natten började smyga sig på.. Men oj oj vad skönt det var att komma hem till sängen kl 04 imorse :)

Sov inte allt för länge jämfört med hur mycket man hade behövt att sova iallafall. Gick redan halv tolv för att vända tillbaka på dygnet igen. Ska på utbildning som börjar kl 07.00 imorgon så man behöver komma i säng i i tid ikväll. Får hålla tummarna för att man lyckas somna och får några timmars sömn åtminstone..


Kvällen har bestått av en massa mys med lillkillen.. Lite bus och lek ox så klart. Alla dessa Blixten bilar som flyger här fram och tillbaka genom rummet med honom, motion får man när man ska hänga med i hans tempo. Lilla hjärtat mitt :)
Nu sitter man här i sin mysdress och väntar på sambon som är på väg hem. Blir lite tv-tittande ikväll innan läggdags.. Har jobb framför mig fram tills på lördag så sängen är min bästa kompis om kvällarna. Har varit en tuff vecka med extraturer och ingen ledighet knappt så när denna veckan är över kommer man njuta ordentligt av helgen..

Nu ska jag bege mig från soffan för att göra mitt lilla charmtroll sällskap på golvet med alla bilarna :)


Jag förstår inte hur man kan strunta i sitt barn så!!! Hur man kan gnälla över att man inte har några pengar till kläder och aktiviteter och anser att andra ska betala det.. Hur man kan gnälla över att man inte får barnbidraget till barnet trots att man bara träffar barnet så där varannan månad.. Men man har pengar till att åka på skidsemester med nya killen!!!!!!!! Den ekvationen går för mig inte alls ihop!

Kommentarer
Postat av: Sofie

När de gäller V så funkar allt suck, den människan förtjänar inte att va mamma. Tur lille M har dej=)

Ha en bra jobbvecka och ta hand om dej gumman

Puss och kram

2008-12-02 @ 09:07:58
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: linda

fan vad fin blogg kan du inte hjälpa maj att göra en snäckan =)

2008-12-02 @ 13:38:52
URL: http://liindzza.blogg.se/
Postat av: linda

tack vad du e snäll gumman vad hter du msn ??=)

2008-12-02 @ 17:35:45
URL: http://liindzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback