Onsdag

Ja då var onsdagen här och snart har ju halva dagen gått. Vet inte var den har tagit vägen. Har ju knappt gjort nånting.. Jag och Max har legat på soffan hela förmiddagen och piggat  på oss lite grann.. Max mår lite bättre nu som tur är.. Får se om vi bakar lite pepparkakor ifall lillkillen orkar.. Sambon tjatar och tjatar om att vi ska baka. Han är ett riktigt kakmonster den :) Blir till att åka iväg och köpa en gran senare ikväll oxå så vi kan klä den. Jag jobbar ju sen nästan varje dag fram till julafton och även juldagarna jobbar jag i så vi får pynta granen lite tidigare i år. Brukar vi göra på lille julafton annars i vanliga fall. Vi  ska spreya lite snö på fönsterna oxå. Tyckte Max var jättekul förra året så det får vi göra igen. Det är något min pappa alltid gjorde hemma när jag och mina syskon var små. Det var alltid lika fint och mysigt. Så den traditionen följer mig och mina barn.. Härligt när det kan leva vidare..

Imorgon är det jobb som gäller sen när man kommer hem så blir det iväg till verkstaden med min bil för att sätta på vinterdäcken. Man vet aldrig när snön och kylan överraskar nästa gång så nu har vi tagit oss i kragen jag o sambon så det blir gjort imorgon.  Måste även justera handbromsen och lämna in den på besiktning igen. Dessa bilar! Bra att ha men alltid får man problem på köpet :) Skönt att inte mina har varit allt för stora med min bil..

Nej nu ska jag mysa vidare med lillkillen här hemma!
Uppdaterar säkert en sväng till senare idag!

Ni som kikar in är dåliga på att kommentera
och skriva i gästboken tycker jag!
Skärpning ;)

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna vattenkanna

Jätte fin blogg du fixat vännen! =)

Stackars Max m växtvärk! =/ Hoppas det snart går över! Önskar er en kanon fin jul!!!



KRAM

2008-12-17 @ 12:01:44
URL: http://intesomjag.publishme.se
Postat av: Anna

Vilken söt blogg du har.

2008-12-17 @ 12:12:43
URL: http://missberniie.blogg.se/
Postat av: Sofie

hej gumman. harinte vatt inne och läst din blogg på länge, har ju inget internet hemma. men lovar att försöka kommentera lite mer när ja läser hehe

kram

2008-12-23 @ 10:02:17
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback