Söndag

Helgen lider mot sitt slut.. Sitter här i soffan med datorn i knät och bara tar det lugnt.. Har Svenska hjältar galen igång i bakgrunden på tv:n.. Har precis ätit så nu är man mätt och belåten.. Vad gäller maten iallafall.. Har fruktansvärt ont i magen nu igen så får ta och ringa Gyn imorgon för att få en tid. Nu får dem se till att göra nånting om det är så att cystorna har kommit tillbaka igen. Tyvärr känns det så...

Dagen har bestått av bus med pojkarna här hemma. Jag Max och Robin gick upp vid nio-tiden idag. Micke däremot gick inte upp förren halv elva men det kunde han få göra idag..  Sen har dagen löpt på som en helt vanlig söndag.. Åkte ut och lämnade Robin vid halv tretiden sen fastnade jag där ute till efter fem nån gång. Alltid lika trevligt att sitta och prata där ute. Även om man trivs hemma är det ganska skönt att komma hemifrån ibland oxå :) Har lekt lite med maxen här hemmaikväll sen blev det lite mat och nu sitter jag här.. Så idag står här inte mycket spännande i denna blogg.. Ska nog hoppa i säng tidigt ikväll. Blir upp ganska tidigt imorgon så man hinner göra allt man ska innan det bär av till  jobbet. Nu har man varit ledig i 3 dagar så det ska bli skönt att jobba imorgon igen.. Se vad denna veckan har att bjuda på :)

Nu ska jag lägga mig ner på soffan och bara njuta av kvällen!

Tjingeling!

      måttligt road av att bli fotad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback