Torsdag..

Då sitter man här i soffan efter matlagning och lussebak.. Har bakat lussekatter med lillkillen idag som vi har pratat om att göra såå länge :) Lagade mat samtidigt som vi bakade.. Blev hemmalagade köttbullar, sås och potatis.. Och så broccoli till det så klart.. Grönsaker är det viktigste på hela middagen ju.. Mätt och belåten är man nu iallafall.. Lyckades få i mig lite grann av maten och ha smakat en halv lussebulle.. Magen och matlusten är itne helt som den ska vara än..

Imorgon bär det av till Mamma i bleking.. Ska bli otroligt skönt att komma iväg ett tag.. Bara koppla av och ta det lugnt. Blir en fika på stan och lite shopping.. Sen träffas vi inte förren efter jul och nyår.. Antagligen inte förren efter vi har flyttat.. Jobbar inte jag som jobbar mamma så det är inte alltid så lätt att hitta en dag som passar oss båda.. Och själv jobbar man ju mycket under jul och nyår sen är det som sagt dags att flytta.. Och mitt i allt ligger min lilla födelsedag men den firar vi när vi har kommit iordning i lägenheten..

Nähe hörre ni.. Nu ska jag lägga mig ner på soffan och försöka koppla av.. Ta kvällen som den komemr och hämta nya krafter. Blir snart sängen för min del, är helt färdig nu.. 

Önskar er alla en trevlig kväll!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Heej! ja jag är riktigt nöjd med den! tur man har dig;) Ha så mysigt hos din mor, ring gärna om du får tid över annars kan vi höras imorgon ju! puss

2008-12-05 @ 13:19:32
URL: http://snuttes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback