Vanlig blogg



Idag blir det inga kloka ord i bloggen.. Tänker på så mycket att allt känns som en ända röra så när man ska få ner orden på papper så står det bara still..

Har varit en kort dag på jobbet idag. Hade utbildning mellan n8-12 så det var ganska skönt. Kan vara lagom att komma hem lite tidigare nån gång och hinna med lite mer. Inte för att jag har gjort allt för mycket men lite pillande här hemma i lägenheten har det blivit. Måste snart börja packa lite inför flytten *pust* Ska bli skönt när det väl är gjort..

Körde en runda till Mimmi ikväll oxå.. Hur trevligt som helst och underbart fin lägenhet har hon fått =) Där kommer du nog trivas riktigt bra gumman :D Blev så sugen på att flytta nu på en gång, vill bara ha det klart ju! Få inreda ordentligt och ha mig =) Men men jag får stå ut några veckor till. Ska börja med lite praktiska saker på fredag. Ringa runt och anmäla flytt hos elbolaget, bredbandsbolaget m.m. Skicka in om adressändring oxå så man slipper stå med det i sista sekunden. Får ta och göra lite då och lite så blir det inte så mycket på samma gång..

Har myst med Max framför tv:n en stund innan det blev sängen för hans del.. Gubben är iväg med sina kompisar ikväll så jag passar på att sitta här i soffan med datorn i knät och tv:n påslagen =) Tror att hjärtat är på väg hem snart och när han kommer hem blir det nog sängen ganska direkt. Behöver komma i säng tidigt.. Sover så dåligt om nätterna så dem timmarna jag kan få är guld värda..

Nej nu ska jag rikta mina ögon mot tv:n igen

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Johanna vattenkanna

Du är UTMANAD, kika i min blogg!

2008-12-09 @ 09:48:18
URL: http://intesomjag.publishme.se
Postat av: Mimmi

Hehe tack, de tror jag med att jag kommer =)

2008-12-09 @ 18:26:51
URL: http://www.mimmigren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback