10/7

Usch vilken dag! Har jobbat inatt igen.. Suttit vak åt en yngre kille.. Varit helt okej.. Ganska segt när han sover men dem stunderna han har varit vaken har det varit helt okej. Jättego kille verkligen som gör massor av framsteg. Det är alltid roligt att få se.. Har nog varit väldigt trött idag.. Syällde larmet på klockan till kl 12 för att cända tillbaka på dygnet eftersom jag ska jobba en morgontur imorgon. När jag vaknade idag var kl 16.15 och larmet har jag stängt av.. La telefonen en bit bort för att jag skulle vakna av att den ringde vid tolvtiden och behöva gå upp och stänga av larmet för att vakna till ordentligt.. Men tji fick jag! Har varit uppe men kommer inte ihåg d.. Hmmmm.. Då är man trött :)

Igår sov jag till 14 sen hämtade jag Max på dagis.. Vi körde till willys för att handla allting vi behövde till bullarna jag skulle baka.. Ringde Tosse och körde och hämtade henne.. Skulle köra henne så hon kunde hämta Benjamin hos Jasse.. Sen åkte hon och lille benny med hem till oss.. Sen började bullbaket :D Benjamin var med han oxå.. Din son kommer bli bagare Pia! :P Hade skitkul som vanligt med Tosse.. Lagade mat oxå medans jag gjorde bullarna,  många bollar i luften som vanlig =) Blev korvstroganoff och ris.. Var gott med lite mat.. Och jag måste få skryta lite om mina bullar oxåå. Dem blev verkligen förvånadsvärt bra! Hoppas du tyckte om dem du me gumman :) Gjorde en stas kanlebullar med pistachfyllning istället för kanel och så blev det en sats med massor av vanlijsocker och smör, och lite kanel i. Blev himlans gott! Saftiga som attans blev bullarna så det lyckades jag med. Brukar lätt kunna bli lite torra annars när man bakar själv. Körde Tosse och Benjamin hem när jag skulle köra till jobbet.. Så där gick den dagen :) Hade jättetrevligt!

Idag har man inte hunnit med mycket eftersom jag sov så länge. Har lagat lite mat och plockat undan lite.. Fick så in i bombens ont i magen efter maten så jag gick och la mig en stund på soffan.. Blev sugen på att spela Guitarhero3 så jag startade mitt spel.. Jäklar vad roligt det är alltså.. Har inte spelat på länge nu men tänkte jag skulle utamana mig själv så jag slog till med att börja spela på nivån hard idag och minsann det gick!! Skitskoj! =) Aja nu ska jag sluta skryta, nu har jag skrutit om mina bullar och mitt spel.. Nu får det vara färdig skrutet för ett bra tag *haha*

Ska gå in och ta en varm dusch nu tänkte jag. Har fortfarande ont i magen.. Vet inte vad det e som krånglar.. Men men det går nog över igen.. Ska försöka somna tidigt idag men det lär inte bli så lätt så länge som jag sov.. Blir säkert trött efter duschen :)

Ni får ha en bra kväll alla läsare!!

Kommentarer
Postat av: Piiia :D

haha det gör inget för då kan han baka bullar till sin mamma :D och du gumman bullarna var himlans goa.. :P vi har ätit hela påsen idag :P hihi pussss <3

2008-07-10 @ 22:04:14
URL: http://pialilla.blogg.se/
Postat av: therese

Haha ja bullarna var lika underbara idag som ïgår :P Det får vi allt göra om :P Pusssss <3

2008-07-10 @ 22:04:54
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Piiia :D

haha jaaa det får han göra... :D det låter som en toppen ide tycker jag... jag som är ett jätte kakmonster :P hihi pusss <3

2008-07-10 @ 22:25:01
URL: http://pialilla.blogg.se/
Postat av: Piiia :D

det kan inte bli mer perfekt än så :P det ska vi fixa... vi är på både jag och tosse :P hihi pusss gumman <3

2008-07-10 @ 22:33:36
URL: http://pialilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback