En månad kvar...

Ja nu är det bara en månad kvar sen lyfter flyget till Egypten.. I8dag är det exat 30 dagar tills vi flyger bort till en helt ny värld med all tid i världen för oss själva.. Kunna rå om varandra och njuta av varandras sällskap.. En månad kvar tills man sitter i solen med en kall under drink i handen.. 30 dagar tills en helt fantstisk resa som väntar med äventyr går av stapeln.. Jag längtar så otroligt mycket!! Längtar efter lite tid med hjärtat utan en massa måsten.. Ingen disk som ska diskas.. Ingen tvätt måste tvättas.. Maten serveras när man sätter sig vid bordet.. Kan det bli bättre på semestern?! Vi har en spännande vecka att se fram emot! När den är över börjar planeringen inför nästa äventyr till nästa år.. Då åker vi alla tre, hela familjen Svensson/Sandberg..

Det är även bara en månad kvar tills man börjar om lite på nytt.. Sätter sin fot på ett nytt ställe för spännande tider som väntar.. Ett nytt jobb väntar.. Något jag längtar oerhört efter! Får hem mina anställningspapper från barnakuten nu i veckan som kommer. Vilken känsla när man har skrivit på.. Vet att allt är säkert.. Man har fått sin tjänst.. Visst trivs jag bra här i Hbg men jag längtar och väntar ändå.. Det här vill jag verkligen göra! =)

Dagarna går fort och livet går framåt...  Allting rullar på som det ska.. Jobbet flyter.. Familjen mår bra.. Jag mår bra.. Lilleman växer så det knakar och ibland undrar man var tiden tar vägen.. Var tog den lille killen vägen som nyss lärde sig att äta själv? Att gå? Att prata?.. Tiden går nästan för fort ibland.. Man kämpar med medgångar och motgångar varje dag.. Alltid är det något som går den vägen man vill eller helt tvärtom.. Men det är lite charmen med livet.. Man växer för varje dag som går.. Och alltid lär man sig något nytt.. Inte en dag går utan förnyade kunskaper..

Kommentarer
Postat av: therese

Hoppas ni får det förjälva gott där nere, men glöm inte att tänka på oss här hemma i kalla sverige :P Åhhh.. Nu kommer du om cirka 2 timmar :D

2008-07-25 @ 12:19:56
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback