Heldag med Tosse

Ja då har denna dagen oxå flutit förbi och snabbt har det verkligen gått. Blir så när man är ledig och hittar på en massa skoj :)

Dagen började ganska så tidigt men med lite sovmorgon iallafall.. Gick vid halv tio med lilleman idag så han sov läönge.. Skönt när man är ledig.. Åt lite frukost och gjorde oss iordning på ett kick för att köra och hömta tosse.. Bestämde igår att vi skulle ta en tur ut till väla idag.. Kom på i morse att vi ville ut till familia så dit körde vi förstt.. Gjorde våra naglar båda två och attans vad skönt det är!! Man känner sig som en ny människa ju :)) Åt på grafitti och kikade runt i affärerna.. Hittade kanonfina skor som fick följa med mig hem.. Hade kunnat köpa hur många fler par som n..! Hittade även ett par jeans och lite tröjor där ute.. Både farligt och bra med rea! :) Efter några timmar på familia körde vi vidare till väla.. Där blev det till att handla lite nytt smink.. Kikade in i lite afäärer där oxå men blev inte så mycket mer handlande.. Men har fått mycket för pengarna idag ändå! :) Känner mig jättenöjd och riktigt roligt har jag haft med Tosse som vanligt.. Har under eftermiddagen och kvällen varit hos tosse.. Ätit lite middag och spelat wii som micael hade med sig..  Skoj skoj!

Nu sitter man här hemma igen.. Har myst i soffan med mina två älsklingar en stund.. Max sover som en stock nu.. Helt slut efter en heldag med mig och Tosse. Inte så konstigt kanske :D Men han har verkligen varit jätteduktig hela dagen.. Knappt något gnäll alls.. Gubben sitter lite vid sin dator nu och jag vid min.. Kände att lite bloggande var på sin plats innan man kryper ner och myser lite under täcket..

Igår spenderades dagen ute hos caroline.. Lika trevligt som vanligt.. Barnen var både ute och inne och busade.. Dem e duktiga när dem leker.. Skönt att man kan sitta och prata utan att behöva se till dem hela tiden och roa. Skönt när barnen kan roa sig själva och inte hela tiden behöver de vuxnas uppmärksamhet.. Har lite bilder från igår oxå men min telefon ville inte som jag ikväll så får se om jag kan lägga in dem på datorn en annan dag.. Orkade inte bråka med det ikväll..

Imorgon blir det mys hela dagen med Max.. Ska bara ta det lugnt och inte köra nånstans.. Ska jobba sen på natten så man får väl försöka ta det lite lugnt innan man ska iväg.. Tar dagen som den kommer imorgon..

Nu ska jag stänga ner och krypa i säng..

Sov så gott!!



Kommentarer
Postat av: therese

SKit kul har vi haft idag gumman :D Skit snygga skor och naglar och ja allt vi hittade idag :D Blir en runda nästa månad med, eller vad säger du ? :P Tack för en underbar dag <3 Puss

2008-07-23 @ 00:14:59
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback