Helgalen kväll haha

Ja då har man haft en helt galen kväll med Tisse.. Lika roligt som vanligt =) Som vi har skrattat!! Käakade först lite toast när jag kom så vi fick lite mat i magen och barnen dem lekte på rummet.. Bråkar inte alls lika mycket längre så det är skönt.. Gick och la dem efter en stund då klockan var ganska mycket.. Dem somnade som stockar båda två..

Jag och Tosse vi passade på att spela lite wii, sååå skoj! Spelade wii fit :) Bra träning det där alltså! Och roligt är det med.. Så nu har vi gjort lite nytta oxå ikväll.. Efter det var vi välförtjänta av lite glass och ananas.. Satt inte helt fel i kistan.. Satt och åt och skickade över lite bilder mellan telefonerna.. Ochy snackade en massa som vanligt sen märktes det att man var trött för som vi skrattade och en massa fula bilder togs *hahahaha* Ibland måste man få vara lite barn själv.. Man har ju barnasinnet kvar :P Vad vore livet annars?! Jag har nog testat alla caspers mössor och fotats med dem ikväll *skratt* Och en massa andra bilder.. Ja man lär ju sova gott inatt iallafall efter många goda skratt.. Tosse skrattade så tårarna nästan rann när hon skulle ta korten :)

Tack för en underbart trevlig kväll som vanligt gumman! Har haft superskoj! Vi får ut och busa lite med barnen imorgon när jag kommer hem.. Måste fixa batterier till min kamera tills dess :P

Nu ska jag krypa ner i sängen och lägga mig till rätta för en god natt sömn.. ´
Sov gott allihopa!!

Här kommer lite bilder att skratta åt :)



            


              


     



Kommentarer
Postat av: therese

För det första så heter jag inte tIsse, utan tOsse :D Sen kan jag hålla med om att jag skrattade så att tårarna sprutade hahahahah ja klart vi ska leka med barnen imorgon :D:D GLÖM INTE BATTERIER :D:D

2008-07-28 @ 00:32:39
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback