Jobb Jobb och Jobb

Jaha då ska man alldeles strax ge sig iväg till jobbet igen..  Får hoppas natten kanske blir lite lugnare inatt än den som var.. Men man överlevde. Var att pyssla med hela tiden och saker att göra under natten men man behövde inte springa så svetten rann iallafall :) Tror jag satt ner en halvtimme på hela natten annars var man uppe o flög runt hela tiden. Men tiden den gick fort! Får se vad den här natten kan ha att bjuda på..

Tisdag idag och jag har inte gjort mycket.. Ringde från jobbet i lund och gav mig besked på vad min lön skule hamna på där nere så det var ju skoj.. Sov fram till 15 idag faktiskt, skönt var det! Tog det lugnt i början av eftermiddagen men ikväll har jag minsann tagit tag i mig själv och gjort nytta. Gu7bben körde ut till garaget så klart så nu har jag tvättat, vikt en jäkla massa tvätt *pust* städat ordentligt och diskat. Snacka om att här e rent här hemma. Klämde in lite matlagning emellan oxå. Behövde lite energi. Nu är man verkligen uppe i varm så man ska nog hålla sig pigg dem första timmarna på jobbet tror jag. Skönt att veta att allting är rent och snyggt när man vaknar imorgon. Kan man åka iväg någonstans istället innan man sen ska jobba sista natten för denna veckan.. Ska flytta mina grejor från min lägenhet på torsdag och fredag så får jag städa den i helgen. Ska bli skönt att bli av med den nu! Slipper man ha det hängande över sig..

Nej nu får man ta på sig gummistövlarna ;) och köra iväg till jobbet.. Vem vet, det kanske kommer en uppdatering under natten om man har det lugnt.. Men ha inte för höga förhoppnigar! =)

Hej hopp!!

Kommentarer
Postat av: therese

Ja vi ska ju träffas imorgon innan jobbet :D:D Pussss <3

2008-07-08 @ 22:39:30
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback