Lugnt för en stund.. (8/7)

Ja då har man det ganska lugnt för stunden *peppar peppar ta i trä* Har varit att göra hela natten fram tills nu.. Mycket att pyssla med hela tiden. Men man har kunnat göra saker och ting i ett behgligt tempo så det har varit väldigt skönt. Får se hur resten av natten/morgonen ter sig..

Imrogon blir det en fullspäckad dag. Hämtar nog lillkillen på dagis lite innan 14 imorgon. Caroline kommer efter 14 så blir det en fika och lite traggande för oss sen kör vi till min lägenhet så hon kan hämta soffbordet och tv-bänken dem har köpt av mig. Skönt att jag blir av med det. Hade ingenstans att ställa det och inte så kul att behöva kasta sakerna.. Sen kör jag till Tosse en runda på kvällen innan man går på sista natten innan helgledigheten börjar. Jag tänkte faktiskt att jag ska ge mig på och baka lite kanal/vaniljbullar imorgon om orkar. Får bli innan Caroline kommer eller under tiden hon är där. Har man bara hunnit göra degen innan hon kommer så har man ju gjort det värsta. Vill inte gå upp allt för tidigt då man ska jobba på natten igen. Isåfall får man gå och lägga sig en stund på kvällen innan man kör iväg om man hinner.. Sitter här och är så sugen på bullarna nu..

Om man skulle gå och ta sig en varm kopp te kanske... Känner att jag börjar bli lite trött och frusen nu. Brukar vara så vid den här tiden på natten. Från 03.00 fram tills dess att man börjar med morgonrundan 05.00 går tiden lite segare känns det som om man har det lugnt. Men idag tycker jag det är ganska skönt att lugnet ligger över avdelningen för tillfället.. Ska gå och hälla upp den där koppen med te nu tror jag.. Hoppas ni har sovit gott inatt ni som inte sitter på jobbet som jag gör. Får uppdatera lite igen imorgonkväll när alla mina vardagsbestyr är avklarade :)

Godnatt godnatt!  

Kommentarer
Postat av: sofie

sköönt med lagom att göra. vi har mest haft för lite att görea på mitt jobb.. men sen måste vi städa åsså juuh:( de e skit trråkigt haha å så bakar vi de e iaf kul:D

du får kolla in på min blogg, men ja e ju nybörjare så ja ska fundera ut hur ja vill ha den.. se om man hittar nån som kan sånbt:D

kramis

2008-07-13 @ 21:42:19
URL: http://mammafiia.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback