Ny dag..

Jaha så var onsdagen här.. Veckorna går otroligt snabbt! Snart dags att åka till jobbet igen. Ska jobba kväll idag och förmiddag imorgon sen har man några dagar ledigt om man inte får hoppa in och jobba extra.. Det är bra pengar när man gör det och dem behövs verkligen.. Speciellt nu inför resan som börjar närma sig.. Letade upp våra pass idag för att kolla så dem inte går ut snart. Men det var ingen fara. Så nu är det dem sista pengarna som ska växlas och biljetterna ska skrivas ut.. Sen är vi redo att åka.. Egypten here we come!!! :)) Längtar verkligen nu! Har mycket spännande framför oss! Veckan efter vi har kommit hem börjar min karriär på barnakuten i Lund... Ska bli otroligt spännande!! Husletandet står också framför oss till hösten.. Känns härligt! Mycket att blicka fram emot :)

Nu kommer strax min stora älskling hem.. Så får han vara hemma med Max i eftermiddag när jag går till jobbet..Skönt att man kan lösa det så nu när han är sjuk.. Slipper man vara hemma hela dagarna.. Bättre när man kan turas om.. Ibland är det bra att man jobbar dom tiderna som jag gör och att Micke har ett 7-16 jobb..
Nej nu ska gå och äta lite grann innan det är dags att köra..

Ha en trevlig kväll där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback