Söndag

Nu är denna helgen snart över. Har varit en fantastisk helg med sol, värme och riktig festivalstämning.. Har haft det helt underbart med vännerna och familjen..


Fredag

Fredagen blev ganska så hektisk fram till på kvällen.. Kom hem kl 07 på morgonen efter att ha jobbat hela natten.. Sov fram till halv ett sen var det dags att stiga upp.. Lite så där måttligt trött :) Jag och Max gjorde oss iordning, packade allt som skulle följa med till Tosse för en heldag/kväll med henne.. Vi körde ut till väla med barnen.. Handlade lite grann + en runda till systemet.. Därefter åkte vi hem till Tosse och lastade av lite saker, hämtade upp hennes mamma och körde iväg igen.. Blev apoteket först sen skopunkten.. Skor får man ju aldrig för många av eller vad säger du gumman? :)
När vi kom hem igen var det full rulle på barnen.. Tosse fick lite besök och vi lagad mat.. Blev lite galet stressigt för oss sen när vi skulle hinna färga håret och allting innan vi skulle bort till Rille.. Men efter många om och men blev vi klara och partypinglorna gav sig iväg! Hade en trevlig kväll hemma hos foppa med Rille och gänget..  Tog en taxi ner till  stan och spenderade resten av kvällen/natten där.. Sen bar det av hem till Tosse och oj oj vad skönt det var att lägga sig i en säng när man kom hem.. Tack för en trevlig kväll gumman! Och resten som var med!



           

Kommer lite fler bilder från kvällen när Tosses bilder är överförda :)



Lördag

Vaknade tidigt hemma hos Tosse och jocke.. Satt och pratade med Tosses mamma ett par timmar på förmiddagen.. Var ute och gick med Foxie och rörde på oss lite grann. Jag brukar vakna tidigt när jag har varit ute på natten.. Vet inte varför men pigg är jag på morgonen iallafall.. Blir värre sen fram emot kvällen... Efter ett tag vaknade dem där andra två oxå ;) Åt lite frukost innan jag åkte hem igen.. Jag och mina två älsklingar körde ut till väla.. Var någon liten bilträff där ute vid micro så vi kollade inte lite bilar och så.. Gick in på väla efter vi hade kikat färdigt för där är alltid svalt och skönt på sommaren, så vi passade på att svalka oss lite innan vi körde hem. Hittade lite till mig, lite till Max och lite till Micke.. Inte så tokigt :) Körde hem och lämnade sakerna och tog det lite lugnt innan jag och Max körde ner till stan. Träffade Fia med barnen där nere så busungarna åkte lite karuseller och hade skoj.. Sen gick vi och åt lite mat.. Ett måste det oxå och gott är det :) Fia åkte hem efter det, hon skulle jobba på natten. Jag och Max gick bort till stora scenen och lyssnade på Amanda Jensen. Var jättemysigt med lillgubben.. Vi brukar lyssna på henne i bilen ibland och det gillar lillgobben. Han stod och dansade och sjöng.. Folket runt omkring kikade och småskrattade när dem såg honom..  När hon hade spelat färdigt gick vi en runda till inne på tivolit och kikade därefter var vi ganska så nöjda. Köpte med oss lite goda munkar hem. Körde inom affären på vägen hem och handlade lite dricka och lördagsgodis oxå sen mös vi i soffan jag och min lille älskling innan vi gick och la oss båda två.. Mitt stora hjärta var ute på stan och svirade så vi hade en heleftermiddag/kväll för oss själva jag och Max.. Är skönt det oxå ibland :)



Josefine      Max och Oliver



Det var lite uppdatering om denna helgen.. Fort har den gått men roligt har man haft det! Nu ska jag busa lite me Maxen och gå ut en runda till i det fina vädret..

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback