Tisdag

Jaha då var det tisdag och dags att jobba igen.. Idag är nog första dagen som jag känner denna sommaren att jag absolut inte vill gå till jobbet :( Känner inte alls för det.. Men men det är bara till att gilla läget och masa sig dit ändå. Man har inte så myckte att välja på.. Jobbar ikväll, imorgon kväll och torsdag dag sen är man ledig i helgen iallafall.. Vill bara ha semester nu! Åka iväg till sandstränderna och bara njuta :) Och dessutom veta att när man kommer hem är man ledig en vecka för att sen börja på det nya jobbet.. Jag längtar!!! Det går inte att beskriva hur mycket jag längtar! Tror det kommer bli kanonbra! Och arbetskaraterna verkar hur trevliga som helst.. Ja man har mycket att se fram emot! Man får kämpa sig igenom dessa sista tre veckorna nu sen så!

Ska ner och bada en liten runda nu innan jobbet.. Ska bli skönt :) Så jag skriver mer ikväll eller imorgon..
Ha en bra dag! Det ska jag försöka ha trots att man ska jobba

Kommentarer
Postat av: sofie

förstår hur du känner hehe

ja e ju egentligen ledig hela veckan. men de e så många sjuka så ja jobbar mån, tis, ons, fre, lördag dagtid/kv'll.. vill bata ligga på stranden med barnen de e så olidligt varmt op jobb hehe:) men som du säger,..gilla läget..man blir ju gla när lönen kommer:D

såå skönt ni ska ha de på semestern:D njut för mig med:d

å ditt nya jobb kommer gå kanon:D ska vi hälsa på dej när oliver ska på besök i lund till doktorn :D

2008-07-29 @ 21:14:16
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback