Torsdag

Jaha så var torsdagen här.. Börjar bli ganska seg nu känner jag.. Har jobbat inatt och sov inte så många timmar sen.. Var uppe redan halv tolv igen.. Blir en liten uppdatering här sen ska jag slänga mig på soffan och se om man kanske kan sova nån timme till.. Det gör ganska mycket.. Ska ju jobba inatt med så man behöver lite krafter..
Natten som gick var lugn men man vet aldrig vad som händer.. Denna natten blir kanske stressig.. Vi får se när nattens timmar börjar närma sig :)

Har inte gjort mycket idag.. Myst med lillkillen och haft det bra här hemma.. Kollat på lite film, varit ute lite och nu har jag städat undan lite här hemma oxå.. Ska in i duschen sen när man har vilat.. Lilleman måste oxå duscha/bada ikväll.. Har precis pratat me Tosse en stund oxå, alltid lika trevligt :)) 

Nej nu sitter jag här och sväljar snart både mig själv och datorn som jag gäspar så det är nog dags att avrunda.. Skriver mer en annan dag.. Får se om det hinns med någon uppdatering under helgen annars kommer det på söndagkväll efter jobbet :)


Hej Svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback