Var har tiden tagit vägen??

Ja idag undrar jag verkligen var tiden har tagit vägen. Nu är det strax tid för att bege sig iväg till jobbet igen. Jobbar 3 nätter i rad nu sen är man ledig ett par dagar igen. Har ju som ni har läst innan varit ledig i helgen så det känns helt okej att gå till jobbet ikväll..

Måndag idag och timmarna har verkligen flugit iväg.. Försökte dra mig länge i sängen imorse för att orka med natten. Sen satt jag vid datorn en stund och bara tog det lugnt.. Körde iväg och hämtade Sofie vid 2-tiden och körde henne hem.. Kollade in deras hus och stod och pratade.. Fastnade dät ute i 1½ timme :) Sen körde jag hem till Tosse.. Pratade innan imorse och bestämde att jag skulle komma när jag hade lämnat av Sofie. Så där gick ytterligare några timmar.. Gick till Ica och köpte lite dricka och lite glasss. Åt maränger och glass när vi kom hem till Tosse och har traggat en massa som vanligt, alltid lika trevligt!!

När jag kom hem hade älsklingen lagat mat som stod färdig på bordet så man satte sig ner till ett dukat bord med maten serverad.. Så skönt att komma hem till sånt ibland :) Har ätit och sen har jag och lilleman suttit i soffan och myst, kikat på lite olika barnprogram.. Kvällarna med honom är underbara! Mys och gos i soffan.. Han gör dagarna underbara! Älskar mina charmtroll :)

Nu har jag borstat tänderna på lillkillen och nattat honom.. Har man en halvtimme med den stora älsklingen innan det är dags att köra.. Kommer kanske en uppdatering under natten om man har det lugnt.. Annars får ni hålla er till godo med det jag har skrivit idag tills nästa inlägg dyker upp :)

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback