18/11-08

Väldigt dåligt med kommentarer från er som tittar in måste jag säga.. Det får ni bli lite bättre på.. Eller det e kanske bara tosse o fia som läser min blogg ;) Och mamma =))

Jaha då var tisdagen snart slut.. Har varit ledig idag.. Sov ganska länga i morse och det var attans skönt efter att ha gått innan kl 05 nu 4 morgnar i rad.. Jag behövde lite sovmorgon minsann.. Åkte ut till caroline när jag hade gått upp.. Fikade gott och satt o snackade om allt som vanligt.. Hoppas det går bra för dig ikväll caroline! :D Håller tummarna!!
Åkte hem och hämtade max från dagis. Fick hans gruppfoto idag och han blev ju sååå bra!! Underbara lilla skatten hade kunnat bli fotomodell =) Städade och fixade här hemma sen åkte vi iväg när stora älsklingen kom hem.. Blev maxi så jag blev av med alla pantflaskor och det var skönt kan jag tala om.. Har stått och tagit plats alldeles för länge nu.. Körde till preem och fixa min bil så nu går den som en tyst men snabb puma igen ;) Därefter bar det av till träningsakademin för att teckna våra årskort så nu jäklar gott folk! Nu börjar det hårda livet igen med massor av träning och nyttig mat.. Denna veckan blir det ingen träning för oss tillsammans eftersom jag jobbar kväll men i helgen passar vi kanske på annars blir det tillsammans nästa vecka. Jag ska ner på egen hand innan jobbet och svettas lite.. 

Nu sitter man här hemma och skriver lite.. Ska strax flytta över till soffan och slå ett öga på dumburken innan sängen kallar..  Imorgon är det dags för nya utmaningar på jobbet så det gäller att vara utvilad..

Önskar er alla en trevlig kväll!
Det ska familjen Svensson/Sandberg ha :)

Tjingeling!!!!

Kommentarer
Postat av: jennie

jag brukar faktiskt också sticka in huvudet och läsa ;) fast jag vet att jag är dålig på att kommentera, och inte bara hos dig.



jo jag har det väldans bra. har tillkommit en sambo och två katter som min lilla familj sen sist vi träffades (kommer inte ihåg om jag sa sist vi prata..). vart är det ni ska flytta och när? br, hyres, villa, husvagn, stuga eller vad?



puss & kram

2008-11-18 @ 22:08:54
URL: http://iolani.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gomorgon!gomiddag! eller jag ska säga gokväl!jag har precis vaknat efter att ha jobbat natt så jag är lite förvirrad.Ha det gott så hörs vi tusen kramar Mamma

2008-11-19 @ 14:30:40
Postat av: jennie

jag vet, jag är lite kass på det! har bara inget jag känner för att skriva :P



jag har uppfattat att ni bodde ifrån varandra ett tag förut (hur kom det sig om man får fråga?), miatorp är ju ett helt perfekt område, centralt men ändå inte och inte så farliga hyror, iaf vad jag vet. Ska de renovera lägenheten innan ni flyttar in? max har blivit väldigt stor! (ot jag vet..) hur gammal är han egentligen nu?



vi bor i Eskilstuna, Måsta (ligger i norra e-tuna). jag pluggar fortfarande till lärare (3terminen nu), har vfudagar som jag tar igen (var sjuk när vi hade vfu) och så försöker jag jobba extra då och då på ett gruppboende för hjärnskadade, väldigt kul. :)

2008-11-19 @ 15:56:23
URL: http://iolani.blogg.se/
Postat av: Fia

har läst idag med hehe men ja läser alla dina nya inlägg så de va inget nytt=) Vi har massa snö men de kan du se på min bloggsida haha

saknar dej puss och kram fia

2008-11-21 @ 11:06:26
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback