Alla helgona helgen över..

Ja så var denna helgen oxå över. Oj vad tiden den går fort! Bara springer iväg! Tyckte det vad fredag bara för en liten stund sen.. Har inte hänt så mycket mer än att man har jobbat tycker jag.. Jobbade natten mellan tor-fre.. Sen började jag kl 15.00 och jobbade till kl 04.00 nu natten mellan lör-sön.. Så idag känner man sig ganska mör.. Två dubbelturer på 4 dagar.. Har egentligen jobbat sex arbetspass på fyra dagar. Inte dåligt det! :) Men nu får jag nog ta det lite lugnt.. Är helt färdig idag! Tur man ska vara ledig nu mån-ons.. Kan behöva hämta lite krafter så man orkar jobba igen sen..

Körde till kyrkogården i fredags kväll i Tyringe.. Lurade Tosse med mig för att inte köra själv.. Lite trist att köra själv till tyringe kl 22 på kvällen.. Var meningen att jag skulle köra i lördags men kände att jag ville dit och pyssla vid graven och tända ljus på fredagen. Det är meningen att ljusen ska lysa hela helgen.. Och tankarna ska ägnas åt Patrik denna helgen.. Mina tankar finns hos honom varje dag.. Han finns i mitt hjärta varje sekund.. Han följer mig vart jag än går och vad som än händer.. Han är min solostråle trots att han inte finns stående vid mig idag... Mina tankar har även gått till farmor och mormor som oxå har lämnat denna tiden på jorden.. Har tänt ett stort gravljus som har lyst här hemma i fönstret för mina nära och kära hela helgen.. Det brinner fortfarande...

I lördags var det lugnt på förmiddagen.. Var på väla med mina grabbar innan det var dags för mig att bege mig till jobbet vid 14-tiden.. Mysigt att strosa runt lite under förmiddagen och bra vara. Behövde få vara med min älsklingar innan man skulle borta tills på morgonen.. Var hemma ca 05.00 i morse och då somnade jag som en stock! Pojkarna sussade oxå gott i sina sängar :)

Sov lääääääääääänge idag (söndag) Eftersom man inte var hemma förren 05 imorse hade man lite sömn attta igen.. Gick inte upp förren halv tolv och då var man fortfarande trött kan jag tala om. Men bäst att vända tillbaka på dygnet direkt eftersom man inte ska jobba natt nästa tur man jobbar. Har varit på väla idag med Max och myst. Har träffat Sofia och lille Liam.. Fast han börjar ju bli stora killen nu, snart ett år.. Ännu en gång märker man hur fort tiden den går.. Syrran och caroline var oxå en runda på väla idag med barnen så vi träffade på dem oxå. Satte oss ner och åt tillsammans allihopa.. Mysigt mysigt =)  Åkte till Tosse en runda på vägen hem och tjötade lite grann.. Max och casper åt lite salta pinnar och kikade på tv.. Nu har jag kollat in OTH och kände när det var slut att det var dags för en uppdatering här..

Blir soffan en stund till för min del strax  sen blir det sängen.. Känner mig ganska matt ikväll.. Denna helgen har tagit på krafterna ordentligt..

Sov gott där ute när ni lägger er!
Tjingeling!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback