Idol är över för kvällen

Och äntligen åkte Johan Palm ut! Jag har inte följt Idol denna säsongen lika intensivt som man har gjort förut. Handlar lite om att artisterna detta året inte alls når upp till den nivån som de tidigare artisterna i Idol har gjort.. Det har varit lägre standard på artisterna igår om man nu får säga så.. Men har kikat på nästan alla fredagsfinalerna hittills.. Någon har man missat då man har varit på jobbet men har inte gråtit floder för det.. Satt och korsade fingrarna i dagens program för att Johan skulle åka ut. Har inte fastnat för honom alls.. Hans stil tilltalar inte mig.. Men väldigt många andra iofs.. Han har nog alla Sveriges fjortisar bakom sig.. Allt detta skrik, folk som gråter, hoppas och studsar värre än barnen på julafton.. Själv har man aldrig varit riktigt så där och har definitivt växt ifrån det så det kanske är därför man har lite svårt för det där. Men visst han ska ju få ha sina fans han oxå. Vi gillar ju olika som tur är..  Väcker säkert en hel del åsikter när man skriver så här.. Använder sig av uttryck som fjortisar och vad som kännetecknar deras beteende. Det är oxå något vi alla har olika synpunkter på och det säger jag ingenting om.. Jag lägger upp min åsikt och andra har rätt att lägga upp sin..

Kevin var som vanligt lika bra i kvällens program.. Härlig röst, karaktär och stark pondus på scenen.. Alice kan bättre men gjorde två bra uppträdande ikväll oxå.. Hade min åsikt varit avgörande så hade jag valt Kevin som slutgiltig finalist i årets Idol. Inte endast för att han sjunger bra och kan sina saker på scenen utan för att han är den som har utvecklats mest under denna säsongen..

Nu tror jag att det får vara bra med mitt Idol-snack... Ni som är intresserade har nog sett kvällens program så som jag har gjort.. Ni som inte är intresserade är inte intresserade att läsa om det i min blogg heller..

Fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Tess ffs

Tjena bruden ;) kikade in lite.. och jag håller med om att Johan skulle ut haha gillade inte han alls :P ha en trevlig helg . Kramisar

2008-11-28 @ 23:43:13
Postat av: Tosse

Jag håller med er mina gummor ;) Johan skulle ut och Kevin har en fantastisk sång röst :) PUsssssss

2008-11-29 @ 02:46:27
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja verkligen! =) Skönt att det inte bara e jag som aldrig har gillat Johan och hans kråkstämma.. För kraxa var vad han kunde göra, o inte sjunga :P Kul att ni kikar in brudar! :D Trevlig helg på er me! En annan kör till jobbet strax



Puss o kramar

2008-11-29 @ 11:21:54
URL: http://haaannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback