Mysfaktorn är hög ikväll.. (Uppdaterad 00.20)

Ja så är lördagskvällen här.. Dagen har varit lite upp och ner.. Haft fruktansvärd huvudvärk sedan igårkväll så jag låg pall fram till klockan var halv tre idag.. Har fortfarande lite känningar men det är helt okej. Skönt så man kan gå och jobba imorgon :)

Har ägnat eftermiddagen åt lite tvspelande, städning och lite mys med mina pojkar.. Har varit en lugn och skön lördag med andra ord.. Sambon min körde och handlade innan idag så att jag och Max ska klara oss ikväll och kunna göra allt vi hade planerat. Vi har sett fram emot denna kvällen både jag och Max :) Skönt att man slapp köra och handla själv. Inget kul när man knappt har kunnat öppna ögonen för huvudvärken. Ingen höjdare att gå på Maxi då.. Men det löste sig ändå.. Tror huvudvärken smällde på igår kväll för att ögonen blev så himla ansträngda av körandet när vi skulle hämta hjärtats bil..  Både mörkt och regnigt och det tog sin lilla tid även om man inte var hemma jättesent..

Jag och Max har gjort hemmagjord pizza idag och oj vad gott det blev! Vi åt som bara den båda två :) Och lika roligt var det att baka pizzan.. Max-älsklingen var jätteduktig och lade på all fyllning nästan helt själv. Jag kavlade ut degen och han fixade fyllningen, vilket teamwork va!:) Så härligt att bara få vara och mysa tillsammans. Han har fått bestämma hela dagen vad han har velat göra, inom rimliga gränser då kan jag tala om.. Nu har vi dukat upp godisbordet och laddat Alvin och gänget i dvd-spelaren. Maxen har själv fått välja film idag :)

Nu ska jag förflytta mig till soffan där max redan har krupit ner under täcket och väntar på mig..
Hoppas ni får en trevlig kväll där ute!
För det ska jag och lillkillen ha!
Tjingeling!!

                 



Nu har carolin åkt hem.. Hon har varit här en sväng ikväll efter min och Max mysdag :) Han somnade gott efter Alvin och gänget.. Sen har man haft Caroline som sällskap ikväll. Skönt att slippa sitta själv :) Har traggat en massa skit om allt mellan himmel och jord som vanligt. Skönt att kunna sitta och prata och bara ta det lugnt. Gör hellre det nuförtiden än är ute och festar.. Nu ska jag ju visserligen jobba imorgon men det hade blivit en lugn lördagskväll även om jag hade varit ledig imorgon... Ska spela lite Guitar hero nu sen blir det sängen för min del så man orkar upp till jobbe timorgon..

Sussa sött gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback