Mysig biokväll

Har varit en mysig biokväll med mina pojkar ikväll.. Vi har varit iväg och kollat på madagaskar 2 :) Jag och sambon tyckte den var minst lika rolig som lillkillen om inte mer.. Vi skrattade som bara den allihop. Det var längesen man var på bio så det blev en härlig stund på biografen med popcorn och godis till en bra film..

Dagen har för övrigt bestått av en massa mys och lugn och ro. Kom hem lite över 07.00 imorse efter att ha jobbat natten. Hade en lugn och skön natt med lagom mycket att göra så man ska inte klaga. Man behöver ha saker att pyslla med hela tiden samtidigt som det är skönt när man slipper göra allting under stress.. Sov fram till 11 ungefär sen gick jag och lilleman upp. Åt frukost framför tv:n idag lite busiga som vi är :) Man passar på att mysa ordentligt när man väl har hela dagar tillsammans då man inte har något annat inplanerat eller ska jobba. Vi har mest kikat på tv och lekt en massa idag.. Gick fortfarande i mjukiskläder när gubben kom hem 16.30. Snacka om en skön fredag! Vi lagade lite mat och sen bar det av till biografen..

Nu sitter man här och har försökt pula lite med bloggen.. Är inte riktigt nöjd än så det lär hända saker med bloggen den närmsta tiden. Har beslutsångest om utseendet.. Har kollat på första delen av idol och nu emellan passar jag på att skriva lite här..Om än inget vettigt men ändå :) Ska spela lite buzz med älsklingen innan man ser sista delen av idol. Sen blir det nog några rundor buzz till efter det innan sängen kallar om jag känner oss rätt..

Blev mest lite uppdateringar nu och inget speciellt spännande att läsa om.. Har massor att skriva om men det får bli en annan dag.. Nu har jag andra saker för mig =)

Önskar er alla en trevlig helg!!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback