Onsdag och halva veckan har snart gått..

Jaha då är det snart dags för helg igen.. Bara 2 dagar till fredag. Det ä'r otroligt vad snabbt tiden den går! Om jag hade fått en tia för varje gång jag skriver det i min blogg hade jag snart varit rik känns det som =) Men det är ju bara så.. Tiden den rusar iväg! Jobbade förra helgen och det blir jobb denna helgen oxå..  Jobbar dag-turer denna helgen så det är helt okej.. Har man ändå kvällarna hemma med familjen..

Var ledig i måndags sen jobbade man igår och det är jobb som gäller idag.. Se4n är man ledig en dag imorgon innan man går på och jobbar fyra till... Jobbar 3 ledig 1, jobbar 4 ledig 1.. Så ser mina kommande veckor ut.. Tur att gubben är duktig på att hjälpa till hemma för jag får inte mycket gjort när jag jobbar så mycket.. När man är ledig vill man kunna ägna dagarna åt nåt lite roligare än städande och diskande..

Nu har jag och sambon min bestämt oss för att börja träna tillsammans.. Mycket lättare att ta sig i kragen och gå iväg till träningen om man är två. Så vi ska ta ett sambokort, ja det finns faktiskt nåt som heter så hör och häpna =) Och om max inte är hos farmor när vi ska träna så får han följa med för dem har barnpassning och massor av saker för honom att göra där under tiden vi tränar. Man har tillgång till barnpassningen i 2 timmar så man hinner träna en timme och sen även duscha. Max lär gilla att springa runt där med andra barn och bland en massa roliga leksaker.. Och tjejerna och killarna där verkar otroligt barnvänliga och bra.  Eftersom vi ska gå och träna tillsammans blir det mycket lättare när man har något sådant så man slipper lämna bort Max bara för att åka iväg och träna.. Så nu ska vi minsann ta oss i kragen och bli fit for fight till sommaren 2009 och som det ser ut till Thailand vintern 2009 =))  Känns skönt att komma igång igen..

Om man skulle äta lite kanske.. Behövs ju det oxå ibland :)
Hej svejs alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Johanna vattenkanna

Tack vännen! :)

2008-11-12 @ 14:47:21
URL: http://intesomjag.publishme.se
Postat av: Mimmi

Är de på Gåsebäcken ni ska träna?

2008-11-12 @ 21:00:45
URL: http://www.mimmigren.se
Postat av: Mimmi

De ska jag med :P haha.. Förmodlingen

2008-11-13 @ 09:49:12
URL: http://www.mimmigren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback